۱۹ دی ۱۴۰۰ | 19:58
کد خبر : 76928

نمایشگاه تراکنش ایران/

“پارس تکنولوژی سداد ”و “پرداخت الکترونیک سداد” از همراهان نمایشگاه تراکنش

شرکت سـداد از سال 1378 فعالیت خود را در زمینه نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات تخصصی، در سطح بانک ملی ایـران آغاز کرد. با توجه به تغییرات تکنولـوژی و بـه منظور تخصصی‌سازی فعالیت‌ها شرکت هلدینگ داده‌ ورزی سداد در سال 1393 تأسیس شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از فابانیوز، “پارس تکنولوژی سداد ”و“پرداخت الکترونیک سداد” از همراهان تراکنش هفتم در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه در غرفه ۶ است و آخرین محصولات و خدمات خود را به علاقه‌مندان فناوری‌های نوین مالی و بازدیدکنندگان این رویداد فناورانه معرفی خواهند کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال ۱۳۹۳ از سوی بانک ملی ایران، بزرگ‌ترین نهاد بانکی خاورمیانه، مأموریت یافت تا به ارائه محصولات و خدمات نوین در زمینه پرداخت الکترونیکی بپردازد. پرداخت الکترونیک سداد می‌کوشد با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاق پاسخگوی نیازهای جامعه در این زمینه باشد.

پرداخت الکترونیک سداد در مدت زمانی کوتاه توانسته به دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) نائل شود و در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی پی اس پی (PSP) در ایران مشغول به خدمت شود.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد هم اکنون عرضه کننده محصولات و خدمات پرداخت الکترونیکی در زمینه هایی نظیر کارتخوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، اپلیکیشن پرداخت (ایوا و پالس) و کد دستوری (#۷۳۷*) است.

سامانه متمرکز نوبت‌دهی پارس

به منظور مدیریت زمان و فعالیت‌ها در شعب و مراکز ارائه خدمات و همچنین توزیع و بهینـه‌سازی منـاسب مراجعه کنندگـان سامـانه جامع نوبت‌دهی پارس تهیه و طراحی شده است.

این سامانه به کمک نرم‌افزار و تجهیـزات سخت‌افزاری مرتبط امکان مدیریت صف و نوبـت به دو صورت حضوری و غیـر حضـوری در تمامی مراکز و شعب سازمان‌ها کـه مراجعه‌کننده دارد، را فراهم می‌کند.

همچنین بـا تمرکز داده‌هـا در این سامانـه، قابلیت بهینه‌سازی و کنترل ترافیک صفوف در ابعـاد جغرافیـایی مختـلف را (نسبت به مکان و خدمت مورد نظر کاربران) در بستر اینترنت دارا می‌باشد.

لباسکار صنعتی کسا