۱۹ دی ۱۴۰۰ | 19:54
کد خبر : 76917

نمایشگاه تراکنش ایران/

معرفی و تقدیر از استارتاپ‌های برتر نمایشگاه تراکنش

جشنواره‌های استارتآپی فین‌تک ایران و شهر هوشمند در سه راند در روز نخست نمایشگاه (21 دی ماه از ساعت 11.15 تا 17) در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از فابانیوز، در راند اول استارتاپ‌های اپلیکیشن پیدا، دیجیتال اینویس، فورپی و فینتل به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند. در راند دوم استارتاپ‌های فیشینگو (بیمه پول الکترونیکی) پیلتونت، کیپیت و عصر دانش ویافینووی و در راند سوم نیز استارتاپ‌های والتا، پلتفرم میرزا، دلیل ایران و تندآپ به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

 

گفتنی است، معیارهای ارزیابی هیات داوران جشنواره نوآوری و استارتاپی در شاخص های عمومی شامل نوآوری، خلق ارزش و کیفیت تیم( تخصص، تعداد و…)، در شاخص‌های فنی شامل انطباق با رگولاتوری، ملاحضات فنی، ملاحضات امنیتی، واسط کاربری و توسعه پذیری محصول و سرویس است، همچنین شاخص‌های بازار شامل استراتژی، بازاریابی مناسب، کارایی مدل درآمدی است.

 

هیات داوران جشنواره نوآوری و استارتاپی پس از بررسی و جمع بندی‌ها در روز نخست جشنواره، ۳ استارتاپ برگزیده را از میان ۱۲ استارتاپ شرکت کننده انتخاب می‌کنند.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

لباسکار صنعتی کسا