۰۸ دی ۱۴۰۰ | 19:22
کد خبر : 75437

سردار نوعی‌اقدم در بازدید از فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه می‌تواند پیروزی‌های جمهوری اسلامی را تثبیت کند

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس گفت: تلاشگران فولاد مبارکه قهرمانانی هستند که با به‌کارگیری ذهن پویا، هوش، تدبیر و تحلیل‌شان می‌توانند پیروزی‌های جمهوری اسلامی در جبهه‌های برون‌مرزی را تثبیت کنند.

به گزارش برداشت روز، سردار رحیم نوعی‌اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) سپاه قدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بازدید از شرکت فولاد مبارکه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: بنده به عنوان رزمنده دفاع مقدس، شاگرد شهید باکری و خاک پای سردار سلیمانی، به عنوان کسی که توفیق خدمت در ۳۶ عملیات آفندی و پدافندی در سوریه را داشته‌ام، برای قدردانی از تلاشگران جبهه صنعت کشور امروز به فولاد مبارکه آمده‌ام.

وی هدف خود از بازدید از فولاد مبارکه را قدردانی از تلاشگران جبهه صنعت کشور اعلام کرد و افزود: فولاد مبارکه امروز یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران با ابداع، نوآوری، تحقیق و پژوهش درصدد ایجاد امکانات و شرایطی است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سمت استقلال و پیشرفت سوق دهد.

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر دیروز رزمندگان دفاع مقدس جنگیدن را وظیفه خود می‌دانستند، با عزت و اقتدار جنگیدند؛ حالا امروز نوبت شماست تا آنچه که رزمندگان دوران دفاع مقدس فتح کردند به دست شما فعالان جبهه صنعت تثبیت شود.

وی در ادامه اذعان داشت: کار تلاشگران جبهه صنعت در فولاد مبارکه به اندازه‌ای ارزشمند است، به طوری که بنده حاضرم کوچکترین پیشرفت این صنعت به سمت استقلال کشور را با کل عملیات‌هایی که انجام داده‌ام عوض کنم.

نوعی‌اقدم با بیان این که فولاد مبارکه قرارگاه عملیاتی برای پیشرفت و توسعه کشور است، تصریح کرد: برای رشد، تعالی، ترقی و توسعه میهن اسلامی‌ خود با اخلاص هرچه تمام‌تر تلاش کنید چراکه خدا می‌بیند و شما نیز آثار و برکات تلاش خود را زندگی‌تان خواهید دید.

فرمانده جبهه مقاومت در پایان اذعان داشت: تلاشگران فولاد مبارکه قهرمانانی هستند که با ذهن پویا، هوش، تدبیر و تحلیل‌شان می‌توانند پیروزی‌های جمهوری اسلامی در جبهه برون‌مرزی را تثبیت کنند که در این زمینه نگاه ما به این عزیزان است و از تلاشگران جبهه صنعت برای پیشرفت کشور انتظار داریم.

لباسکار صنعتی کسا