۰۴ دی ۱۴۰۰ | 19:10
کد خبر : 74729

با حضور مدیرعامل و شماری از مدیران و رؤسا برگزار شد:

مراسم تکریم و معارفه مدیرعملیات شرکت پالایش نفت تهران

طی حکمی از سوی مدیرعامل، سید مصطفی سید رضای تهرانی به عنوان مدیرعملیات شرکت پالایش نفت تهران منصوب شد.

به گزارش برداشت روز، صبح امروز (۴ دی‌ماه) مراسم تکریم و معارفه مدیر عملیات شرکت پالایش نفت تهران با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد. در این مراسم ضمن قدردانی از بیش از ۴ دهه تلاش و خدمت صادقانه مهندس خیری، سید مصطفی سید رضای تهرانی به عنوان مدیر عملیات شرکت پالایش نفت تهران معرفی شد.

در این نشست مهندس آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن تقدیر ازسال ها تلاش مهندس خیری در زمان احراز این سمت، برای مهندس تهرانی در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: استفاده از تمام ظرفیت های کارآمد برای بهبود و پایداری حداکثری ظرفیت تولید، توسعه تفکر سیستمی و رعایت الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست، نظارت و نگهداشت تأسیسات و تجهیزات با استفاده از روش های نوین و دانش روز، پیگیری مؤثر پروژه های استراتژیک شرکت در حوزه مدیریت عملیات و همچنین همکاری همه‌جانبه در راستای طرح بهینه سازی ارتقا کیفی بنزین تولیدی شرکت و سایر پروژه ها از جمله وظایفی است که رجاء واثق دارم مهندس تهرانی با همدلی و همکاری با سایر مدیران، رؤسا و کارکنان شرکت در اجرای آن موفق خواهند بود.

گفتنی است پیش از این مهندس تهرانی ریاست پالایش منطقه “ج” شرکت پالایش نفت تهران را عهده دار بود. وی همچنین مدیریت مهندسی پالایش فوق سنگین خوزستان و مدیریت عملیات پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در کارنامه دارد.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

 

لباسکار صنعتی کسا