۳۰ آذر ۱۴۰۰ | 20:34
کد خبر : 74273

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

امین‌ ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد‌.

به گزارش برداشت روز، ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰ امین ابراهیمی مدیرعامل به همراه علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط‌ عمومی و محمد جامعی مدیر دفتر حوزه مدیرعامل با حجت الاسلام و المسلمین سید‌ عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار نمودند.

 

در این دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان گزارشی از وضعیت تولید شرکت فولاد خوزستان، اشتغال‌‌ زایی، ایجاد فضای سبز، مسئولیت‌های اجتماعی و مشکلات ناشی از محدودیت‌های برق و گاز، که منجر به از دست رفتن بخشی از تولید برنامه‌ریزی شد، ارائه نمود.

 

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی نیز گزارشی از فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان در حوزه‌ ی تامین اکسیژن بیمارستان‌های اهواز، تخت و تجهیزات بیمارستانی، جذب نیروی انسانی بومی از مناطق اطراف شرکت و کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده در سطح استان بیان نمود.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در این دیدار رهنمودهای لازم برای پیشبرد امور را ارائه نمود.

 

روابط‌عمومی فولاد خوزستان

لباسکار صنعتی کسا