۲۷ آذر ۱۴۰۰ | 19:59
کد خبر : 73793

یازدهمین جلسه کمیته نوآوران پست بانک ایران با حضور شیری برگزار شد

یازدهمین جلسه کمیته نوآوران پست بانک ایران با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک و رئیس کمیته، مهندس فرهاد بهمنی عضو محترم هیات مدیره و نایب رئیس و سایر اعضای کمیته نوآوران در روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ تشکیل شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در ابتدای جلسه قیطاسوند دبیر و عضو کمیته، ضمن تبریک افزایش سرمایه بانک به بالای ۱۶۰۰ میلیارد تومان و تشکر از همه کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره، مطالب مرتبط با بند اول دستور جلسه را درخصوص تامین مالی در زنجیره تامین و ابزار اوراق گام و سکوک و برات تضمینی الکترونیک و حجم بازار گردش نقدینگی را تشریح کرد.
وی گفت: با توجه به رشد سرمایه بانک حرکت به بانکداری شرکتی اجتناب ناپذیر بوده و آینده پست بانک با ابزارهای تامین مالی دیجیتال و محصولات بانکداری شرکتی بسیار درخشان خواهد بود.
در ادامه جلسه دکتر شیری در خصوص ظرفیت جدید بانک و رویکرد توسعه بازار با این ابزار یا سایر ابزار های مشابه و قراردادن تمرکز اصلی محصولات پست بانک و جهت گیری بازارها بر رسالت بانک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) ، نکات مهمی را بیان کرده و رویکرد بانک را در این زمینه تشریح نمود.
مدیر عامل پست بانک ایران، همچنین در بحث کمیته نوآوران و حرکت بانک به سمت ابزارها و روش های نوین و خلاقانه و نگاه بلند مدت بانک به این موضوع اظهار داشت : بایستی فرآیند نوآوری در بانک بهبود یافته و فضا برای استفاده از ایده ها و نکات مشتریان و کارمندان و سایر ذینفعان فراهم شود.
دکتر شیری افزود: بدون شک نوآوری و بهبود و ارتقاء عملکرد یک چرخه مداوم و بلند مدت بوده و بررسی موضوعات نوآورانه لزوما در کوتاه مدت به توسعه محصول جدید ختم نمی‌شود.
وی گفت: ممکن است استفاده از ابزار و روش‌های موجود را حتی بهبود بخشد و این موضوع اثرات مثبتی برای بانک و کارمندان مشتریان و سهامداران و سایر ذینفعان خواهد داشت.
در این جلسه، سایر اعضای کمیته نیز نکاتی را درخصوص موضوعات مطروحه اوراق گام و برات الکترونیک بیان نمودند.
در بخش انتهایی جلسه شرکت دانش بنیان ماکیان دام و از برندگان مسابقه تلویزیونی کارویا در خصوص دو طرح خود مطالبی بیان و پروژه و تقاضای خود را برای حمایت از طرح جدید خود در توسعه محصولات دارویی کاملا ایرانی با استفاده از میوه درخت بلوط را ارائه کرد.

لباسکار صنعتی کسا