۲۶ آذر ۱۴۰۰ | 18:30
کد خبر : 73631

نوید ارائه خدماتی ویژه در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در شب یلدای ۱۴۰۰

بانک ایران زمین به عنوان بانکی مردم محور در زمینه ارائه خدمات در باشگاه مشتریان این بانک متفاوت ظاهر شده است و نوید از ارائه خدماتی ویژه در باشگاه مشتریان خود می دهد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از شمانیوز، امروزه کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا با شیوه‌های مختلف بازاریابی، مشتریان جدیدی به‌دست آورند و حوزه فعالیت خود را گسترش دهند. کسب و کارها در عین‌حال بر این باور هستند که برای مطرح‌شدن در حوزه تخصصی خود باید مشتریان فعلی را حفظ کرده و وفاداری آن‌ها را افزایش دهند. «باشگاه مشتریان» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های برندها برای تقویت ارتباط‌شان با مشتریان است.

بانک‌ها برای تثبیت جایگاه خود در بین مردم و به منظور رقابت با دیگر مجموعه‌های هم ترازشان، طرح‌هایی را برای حفظ مشتریان خود اجرا می‌کنند. یکی از این طرح‌ها «باشگاه مشتریان» نام دارد.

طی یک دهه اخیر با توجه به افزایش چشمگیر رقابت در حوزه خدمات مختلف، به خصوص بانکی، و با توجه به ماهیت یکسان آن‌ها، مسئله باشگاه مشتریان برای بانک‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این باشگاه یک روش خوب برای بانک‌هایی است که خواهان افزایش وفاداری مشتریان و ایجاد روابط بلند مدت با آن‌ها هستند. مشتریان بانک‌ها زمانی که در باشگاه عضو می‌شوند خدمات ویژه‌ای را دریافت می‌کنند. این کار باعث افزایش رضایت‌مندی آن‌ها و توسعه وفاداری‌شان می‌شود.

در واقع باشگاه مشتریان باعث می‌شود تا بانک‌ها رابطه و فعالیت مرتبط با مشتریان را مدیریت کرده و خواسته‌ها و نیازهایشان را شناسایی و برطرف کنند. در کل باشگاه مشتریان، بانک‌ها را قادر خواهد ساخت تا ارزش افزوده‌ای در خدمات خود ایجاد کرده و یک خدمت متمایز را ارائه دهند.

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، یکی از باشگاه‌های فعال است که همواره سعی در به‌روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد. رونمایی از این باشگاه به سال ۱۳۹۴ باز می‌گردد. اکنون فعالیت این بخش بانک ایران زمین آنقدر توسعه پیدا کرده که اگر عبارت «باشگاه مشتریان بانک» در گوگل جست و جو شود، نام این باشگاه یکی از اولین موارد پیشنهادی خواهد بود.

در همان آغاز کار تیم تخصصی نرم افزاری بانک ایران زمین برای این باشگاه مزایای مختلفی را در نظر گرفتند تا این سیستم نسبت به موارد مشابه برتری پیدا کند. از جمله مزایای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در همان سال اول، امکان عضویت تمامی مشتریان آن بود. اکنون این بخش خدمات مختلفی را در حوزه انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک، خرید شارژ تلفن همراه، انواع قرعه کشی و بازی و سرگرمی برای مشتریان خود فراهم کرده است.

باشگاه مشتریان این بانک به منظور شناسایی مشتریان وفادار خود، پنجم هر ماه براساس تعداد امتیازهای هزینه شده، تعداد ورود به سایت باشگاه، عضویت در خبرنامه و ارسال دعوتنامه‌ها ده نفر از برترین‌ها را مشخص و به آن‌ها امتیاز تشویقی اعطا می‌کند.

بنابر اعلام بانک ایران زمین، فعالیت مداوم این باشگاه برای حفظ مشتریان وفادار بسیار مهم به نظر می‌رسد. باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، یکی از بخش‌هایی است که همواره برای رقابت با دیگر مجموعه‌های بانکی و حفظ مشتریان وفادار خود خدمات متنوع و کارآمدی را ارائه داده است. این بانک با راه اندازی و تداوم فعالیت باشگاه، سعی در ایجاد لحظه‌های دلپذیری برای مشتریان خود دارد.

اخبار جدید نیز نوید از ارائه خدماتی متفاوت تر توسط این بانک مردم محور در حوزه باشگاه مشتریان دارد، به طوری که مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین از راه اندازی متفاوت ترین باشگاه مشتریان بانکی خبر داد و افزود: برنامه جامعی در اختیار روابط عمومی قرارداده شده است که امیدواریم متفاوت ترین باشگاه مشتریان بانکی را در شب یلدا راه اندازی کنیم.

لباسکار صنعتی کسا