۲۳ آبان ۱۴۰۰ | 19:17
کد خبر : 69140

بیمه تعاون/

دانش افزایی بیمه ای مردم، رسالت هر نماینده بیمه

خسرو آذرنیک، نماینده بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه تعاون در استان گیلان با اشاره به ضرورت بیان تمایزهای دو صنعت بانک و بیمه به مردم تشریح کرد: با توجه به گسترش قابل توجه رسانه های جمعی و همگانی شدن استفاده از فضای مجازی به عنوان مجرای دستیابی به اطلاعات ضرورت دارد که دانش مردمی در زمینه صنعت بیمه را افزایش داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، وی افزود: با اشاعه اطلاعات صحیح در زمینه صنعت بیمه و انتشار آن از یک مرجع معتبر، بستری مناسب برای فهم مطلوب تر این صنعت توسط عموم مردم ایجاد خواهد شد که در نتیجه آن فروش محصولات بیمه نیز سهل تر و گستره خدمات نیز افزایش خواهد یافت.

آذرنیک با اشاره به ارتباط راهبردی و کاربردی بین ستاد و شعب عنوان کرد: پیشنهاد می شود به منظور تسهیل در فرایند صدور خدمات مطلوب است که از سوی ستاد، پزشک معتمدی در مرکز شعبه استان مستقر شود تا تسریع در امور نیز صورت پذیرد.

نماینده بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه تعاون در استان گیلان همچین از بیمه های زندگی نیز یاد کرد و گفت: هر گامی که برای یک هدف برداشته شود از ارزش قابل توجهی برخوردار بوده و بیمه زندگی هدف ارزشمندی است و گام های درخشانی نیز برای آن برداشته شده است.

لباسکار صنعتی کسا