۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | 21:35
کد خبر : 62416

صندوق قرض الحسنه شاهد

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد انتصاب معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد، انتصاب معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق طی پیامی انتصاب دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

 

جناب آقای  دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

معاون محترم رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

با سلام و تحیات الهی؛

برخود لازم می دانم به نمایندگی از خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و همچنین کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد در سراسر کشور، انتصاب بجا و شایسته جنابعالی که از سابقون عرصه ایثار و خدمت به ایثارگران هستید را به سمت معاونت ریاست محترم جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نمایم.

رجاء واثق دارم حضور فردی از جنس ایثار و شهادت که در آغازین روزهای نوجوانی دعوت ولی امرمسلمین جهان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را برای حفاظت از کیان ایران اسلامی لبیک گفته و به جبهه های حق علیه باطل پا گذاشت تا در این راه به درجه جانبازی نائل گردد در راس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله باری از تجربه در عرصه های خدمت به مردم به ویژه نمایندگی مردم شریف مشهد مقدس در چهار دوره مجلس شورای اسلامی، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

امید است در پرتو الطاف حضرت حق و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با همکاری تمامی بخش های بنیاد منشاء خدمت رسانی شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر باشید.

 

اسلام کریمی

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد

لباسکار صنعتی کسا