۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | 20:45
کد خبر : 62324

راه‌ اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در مجتمع صنعتی سیمیدکو

مرکز واکسیناسیون شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد‌ (سیمیدکو) با هدف واکسینه کردن کارگران و پرسنل این مجموعه راه اندازی شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، این مرکز تا پایان ماه جاری به واکسیناسیون کارگران و پرسنل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد‌(سیمیدکو) و پرسنل شرکتهای پیمانکار می‌پردازد.

به گفته مسئولان این شرکت، مرکز واکسیناسیون کرونا در جهت تسهیل امر واکسیناسیون کارکنان این مجموعه و حفظ سلامت آنان در برابر این ویروس راه اندازی شده است و در حال حاضر واکسن‌های سینوفارم و برکت به کارکنان تزریق می‌شود.

این شرکت با همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان خواف، مرحله اول تزریق واکسن کرونا در را با تزریق بیش از یکصد و پنجاه دوز انجام داده و طی روزهای آینده قریب هشتصد نفر کارکنان این مجموعه در برابر کرونا ویروس واکسینه می شوند.

مجتمع صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد یکی از بزرگترین مجتمع های تولید کننده کنسانتره و گندله کشور واقع در مجتمع سنگان استان خراسان رضوی است که از مجموعه شرکت های وابسته به هلدینگ فولاد خوزستان است.

لباسکار صنعتی کسا