۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | 20:06
کد خبر : 60973

تامین اکسیژن رایگان فولاد مبارکه در تاریخ ایران ثبت می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تلخ ترین ایام کرونا را در موج پنجم گذراندیم، گفت: با موج گیری پنجم کرونا شرکت فولاد مبارکه به رغم محدودیت های برق، با تولید ۱۴۰ تن اکسیژن رایگان مانع از بروز مرگ و میر بیشتر شد و تامین اکسیژن رایگان فولاد مبارکه در تاریخ ایران ثبت می شود.

به گزارش برداشت روز، بهروز کلیدری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در گفت و گویی اظهار کرد: از تیرماه گذشته تاکنون شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت های اجتماعی نسبت به تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر اقدام کرده است. با موج گیری پنجم کرونا، شرکت فولاد مبارکه به رغم محدودیت های برق، با تولید ۱۴۰ تن اکسیژن رایگان مانع از بروز مرگ و میر بیشتر شد و نزدیک سه هفته است که این شرکت با حداکثر ظرفیت، اکسیژن بیمارستان های استان اصفهان را تامین می کند.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه روزانه ۱۴۰ تن اکسیژن مراکز درمانگر را به صورت رایگان فراهم می کند و تمام نیاز اکسیژن مراکز درمانگر توسط این شرکت تامین شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: تردید نکنید اگر اقدام شرکت فولاد مبارکه در تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر نبود، تعداد زیادی از بیماران به علت کمبود اکسیژن آسیب می دیدند و جان خود را از دست می دادند.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه به نیاز اکسیژن تمام بیمارستان های استان اصفهان پاسخ داد تا سیستم درمان نگران کمبود اکسیژن نباشد و با کیفیت بهتری به بیماران مبتلا به کرونا خدمت رسانی کند. در بیمارستان های مجهز به دستگاه اکسیژن ساز هم منابع اکسیژن قرار دادیم تا با تزریق اکسیژن مایع، فشار داخل دستگاه های اکسیژن ساز مطلوب باشد و بیماران دچار مشکل نشوند.

کلیدری توضیح داد: شرکت فولاد مبارکه در ابتدای مردادماه به علت اینکه دچار محدودیت تامین برق شده بود ۸۰ تن اکسیژن دراختیار بیمارستان ها قرار می داد که با موج گیری کرونا و نیاز بیشتر، این ظرفیت تولید را به ۱۴۰ تن اکسیژن رسانید تا مبادا مراکز درمانگر دچار کمبود اکسیژن شوند.

وی گفت: از همت شرکت فولاد مبارکه و همراهی این شرکت با سیستم درمان تشکر می کنم؛ تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر توسط شرکت فولاد مبارکه در تاریخ ایران ثبت می شود.

لباسکار صنعتی کسا