۲۳ تیر ۱۴۰۰ | 19:24
کد خبر : 56466

برگزاری وبینار “مهارت های ارتباطی در خانواده” فولاد خوزستان

وبینار تخصصی "مهارت های ارتباطی در خانواده" با استقبال کم نظیر زوج های جوان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از خبرنگار روابط عمومی، عصرگاه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد خوزستان، به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج وبینار تخصصی (آموزش مجازی) مهارت های ارتباطی در خانواده برگزار شد.

دکتر مخبر دزفولی: ابراز محبت کلامی، گریس کاری چرخ های زندگی در محیط کاری و خانواده است.

در این وبینار جذاب که با استقبال فوق العاده و شرکت بیش از ٢٢٠ زوج جوان فولاد خوزستان با همکاری واحدهای مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی، روابط عمومی و ستاد اقامه نماز برگزار شد، دکتر علیرضا مخبر دزفولی پزشک و دکترای تخصصی روانشناسی به تشریح عوامل پایداری رابطه زناشویی و نیز عناصر خطر آفرین این رابطه پرداختند.

این پزشک و روان شناس، با استناد به پژوهش های انجام شده گفت: وجود احترام، اعتماد، تعهد و ابراز محبت کلامی عوامل پایداری هر رابطه ای، از جمله رابطه همسران و رابطه والد – فرزندی است و خُرده گیری، بی احترامی به همدیگر، طفره رفتن از گفت و گو، تمرکز بر نقاط ضعف یکدیگر و عدم بیان به موقع گلایه ها، از عناصر سوق دهنده رابطه به سمت تنش و تعارض است.

دکتر مخبر دزفولی با اشاره به لزوم قدرشناسی از یکدیگر در محیط خانواده و محیط کار و ترویج فرهنگ سپاسگزاری گفت: ابراز محبت کلامی، تحسین، تقدیر، ذکر نکات مثبت رفتاری همدیگر در هر رابطه ای، گریس کاری چرخ های خشن زندگی است و در تلطیف روابط نقشی بی نظیر دارد.

لباسکار صنعتی کسا