۲۰ تیر ۱۴۰۰ | 19:58
کد خبر : 56074

مدیرعامل بیمه تعاون در بازدید از نمایشگاه اوراسیا:

تقویت ارتباطات B2B در گرو حضور فعالانه در نمایشگاه ها

مدیرعامل بیمه تعاون، حضور در نمایشگاه ها را وظیفه راهبردی و اثربخش شرکت های بیمه ای خواند و این حضور را عاملی برای تقویت مذاکرات بین سازمان دانست.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، در بازدید از نخستین نمایشگاه اوراسیا، بر حضور همه جانبه و ضروری شرکت در نمایشگاه ها، اعم از داخلی و بین المللی تأکید کرد.

وی تشریح کرد: حضور شرکت بیمه تعاون در نمایشگاه های داخلی و بین المللی زمینه ساز تقویت فرهنگ بیمه در بین شرکت کنندگان شده و فرصت مذاکرات سازمانی برای ارائه خدمت رسانی به دیگر نهادهای فعال کسب و کار را به وجود خواهد آورد.

دبیر کمیسیون بیمه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی بر ضرورت تقویت حضور شرکت های بیمه در ساختار بین المللی تأکید کرد و اظهار داشت: علی رغم وجود تحریم ها، باید زمینه فعالیت شرکت های بیمه برای ارائه خدمت رسانی به سازمان های فعال بین المللی فراهم شده و حضور در نمایشگاه های بین المللی، یکی از راه های برقراری و تقویت تعامل محسوب می شود.

مظلومی ادامه داد: اساساً تقویت روابط بین الملل به تقویت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر شرکت های بیمه ای نیز منجر شده و بیمه تعاون با همین نگاه، حضور خود در ساختار نمایشگاهی را تقویت خواهد کرد.

نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی و با حضور مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

بیمه تعاون، به عنوان عضو انفرادی شورای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی در این نمایشگاه و در سالن ۴۴B غرفه ۲۲ حضور دارد.

لباسکار صنعتی کسا