۰۵ تیر ۱۴۰۰ | 19:57
کد خبر : 54264

بازدید نماینده مجلس از نحوه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون پتروشیمی بندرامام

نماینده مجلس شورای اسلامی منطقه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی (ره) از محل مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی استخدامی پتروشیمی بندرامام بازدید کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، روز شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۰ حبیب آقاجری نماینده مردم منطقه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی (ره) به منظور اطلاع از روند و نحوه مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون کتبی استخدامی پتروشیمی بندرامام، در محل مصاحبه حاضر شد و با هیات اجرایی و مصاحبه کنندگان دیدار کرد.

این مصاحبه در محل دانشگاه امیرکبیر شهرستان ماهشهر از روز شنبه پنجم تیرماه آغاز و در روز پنجشنبه دهم تیرماه به پایان می‌رسد.

گفتنی است نزدیک به ۱۷ هزار نفر متقاضی شرکت در آزمون کتبی استخدامی پتروشیمی بندرامام بودند، که از قبول شدگان مرحله کتبی، ۲ و نیم برابر کل ظرفیت استخدامی این شرکت جهت مصاحبه فنی، تخصصی و روانشناختی دعوت شدند.

شایان ذکر است حبیب آقاجری ضمن بازدید و استحضار از فرآیند اجرای مصاحبه، جلسه‌ای را با مدیران و روسای دانشگاه امیرکبیر، هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی بندرامام در جهت تبیین مراحل آتی جذب نفرات برگزار کرد.

 

لباسکار صنعتی کسا