۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | 19:47
کد خبر : 52080

مدیرعامل شرکت آتیه صبا:

حمایت آتیه صبا از شرکت‌های تابعه سودآور

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در بازدید از شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راهها بر حمایت این هلدینگ و صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت های تولیدی سودآور تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، حسن تاجیک مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا که به همراه نرگس یزدانیان معاون نظارت بر شرکت های این هلدینگ از بخش های مختلف شرکت تجهیزات ایمنی راهها بازدید می کرد، گفت: ما همواره از شرکت های تولیدی زیرمجموعه هلدینگ آتیه صبا که در واقع زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است، حمایت می کنیم.

وی گفت: کمک های هلدینگ در راستای شفاف شدن ساختار مالی و حساب های بانکی و نیز مشکلات بدهی مالیاتی شرکت تجهیزات ایمنی راهها جهت استقلال شرکت و ورود به پروژه های بزرگ است.

تاجیک در ادامه اظهار داشت: شرکت های تابعه آتیه صبا باید بتوانند در زمینه تحقق «جهش تولید و بهره وری» خودکفا باشند و اهداف تعیین شده در صندوق بازنشستگی و هلدینگ آتیه صبا که همواره استقلال مالی و سوددهی شرکت ها بوده را مدنظر قرار دهند.

جواد تن زاده مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت تجهیزات ایمنی راهها در جریان این بازدید که با هدف شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شرکت و بررسی موانع و مشکلات موجود در مسیر تولیدات آن انجام شد، گفت: خوشبختانه شرکت تجهیزات ایمنی راهها توانسته با اعمال تغییرات و سیاست های جدید برخی از مسایلی که در گذشته مانع تولید و تحقق اهداف مورد نظر سهامداران می شد، برطرف کند.

وی مشکلات حساب های بانکی و تسـویه حسـاب با بانک های عـامـل جهت آزادسازی زمین ها و سوله های کارگاهی را از جمله همین مشکلات برشمرد و افزود: با توجه به چنین اقداماتی، در آینده نزدیک شاهد برون رفت از وضعیت رکود و تعیین تکلیف بدهی های بانکی سنوات گذشته خواهیم بود.

تن زاده همچنین گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه آزادراه شرق سپاهان و نیز پروژه آزادراه شیراز به اصفهان ارائه و خواستار راهکارهای حمایتی لازم توسط هلدینگ آتیه صبا شد.

مدیرعامل شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راهها همچنین تاکید کرد: در صورت تامین سرمایه در گردش و صدور ضمانتنامه های لازم از سوی هلدینگ آتیه صبا می توانیم با تجهیز کارگاه ها و خرید برخی ماشین آلات مورد نیاز و افزایش تولید؛ می توانیم تمام سرمایه در گردش دریافتی را به هلدینگ باز گردانیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا و هیات همراه در این برنامه از کلیه خطوط تولیدی شرکت تجهیزات ایمنی راهها شامل نیوجرسی، تابلو علائم، فلزکاری و گاردریل بازدید و ضمن بررسی محصولات تولیدی شرکت، بر استفاده درست از ظرفیـت های موجـود برای افزایش تولیـد، توجه به هزینه های پروژه های مختلف با نگاه به میزان سود حاصل از سرمایه گذاری ها و تجهیز و به روزرسانی ماشین آلات موجود جهت افزایش ظرفیت تولید شرکت تاکید کرد.

لباسکار صنعتی کسا