۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | 20:03
کد خبر : 51631

بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه انزلی

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه انزلی بازدید کردند

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین، دکتر داریوش محمدی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت بیمه ایران معین طی سفر به منطقه آزاد انزلی، ضمن بازدید ازشعبه این شرکت، با کارکنان و شبکه فروش به گفتگو پرداختند.

 

در این ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشریح سیاست های کلان و برنامه های آتی شرکت، اظهار امیدواری کرد این مهم با همکاری و همدلی همه کارکنان و شبکه فروش شرکت محقق شود.

 

دکتر داریوش محمدی انسجام همه ارکان شرکت در ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران شرکت را از سیاست های اصلی شرکت عنوان کرد و در ادامه با تقدیراز تلاش همکاران و شبکه فروش شعبه انزلی اظهار داشت:تلاش شعب برای بهبود ارائه‌ی خدمات به مشتریان ستودنی بوده و موجب افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شده است.

 

وی همچنین ابراز امیدواری نمود که نمایندگان شرکت از بستر طرح مهر بهترین استفاده را در احیای بازار سودآور منطقه آزاد انزلی داشته باشند تا امکان برخورداری عموم مردم و صاحبان کسب و‌کار منطقه از این طرح فراهم شود.

 

لازم به ذکر است در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان و کارکنان شرکت درخصوص وضعیت بازارمنطقه، چالشهای موجود، بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران، نحوه اجرای بهینه طرح مهر ایران معین و سایر موضوعات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و پیشنهادات خود را ارائه کردند .

لباسکار صنعتی کسا