۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | 19:37
کد خبر : 47931

بیمه تجارت نو ۵ ساله شد

بیمه تجارت نو امروز ششم اردیبهشت ماه با پرونده ای درخشان وارد ششمین سال فعالیت خود شد.

به گزارش برداشت روز، بیمه تجارت نو از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرده است و بعد از گذشت ۵ سال با پرونده ای درخشان در آستانه ورود به سال ششم قرار دارد .

این شرکت با حق بیمه تولیدی ۴۳ میلیارد تومانی، سرمایه ۱۲۵ میلیارد تومانی، سرمایه گذاری های ۱۸۰ میلیادر تومانی، سود سرمایه گذاری ها ۵۴ میلیارتومانی ، ذخایر فنی ۵۷ میلیارد تومانی ، ظرفیت نگهداری ۳۷ میلیارد تومانی، ظرفیت نگهداری ۳۷ میلیارد تومانی و سود خالص ۳۷ میلیارد تومانی با مدیریت سیدمحمد عباس زادگان در سال ۱۳۹۶شروع به فعالیت کرد .

بعد از گذشت یک سال و اندی در شهریور سال ۱۳۹۷ شرکت بیمه تجارت نو به نیما نورالهی به عنوان مدیریت جدید سپرده شد و روح تازه ای در کالبد این شرکت دمیده و بعد از گذشت نزدیک به ۴ سال به جهشی درخشان در آستانه ورود به ششمین سال فعالیت خود رسید.

لازم به ذکر است این شرکت در حال حاضر با حق بیمه تولیدی ۱/۱۱۴ میلیادرتومانی، سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی ، سرمایه گذاری های ۶۸۳ میلیارد تومانی، سود سرمایه گذاری های ۲۹۸ میلیارد تومانی، دخایر فنی ۶۰۸ میلیارد تومانی، ظرفیت نگهداری ۱۴۱ میلیارد تومانی و حضور در بازار دوم فرابورس و سطح توانگری یک مالی در شرایطی مطلوب قرار دارد.

جهش بیمه تجارت‌نو در قاب یک تصویر

لباسکار صنعتی کسا