۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | 19:40
کد خبر : 46120

با تصویب مجمع سهامداران صورت گرفت:

افزایش سرمایه ۱۹۶۰ میلیارد تومانی شرکت خدمات انفورماتیک

در مجمع عمومی فوق العاده شرکت خدمات انفورماتیک که روز سه شنبه هفدهم فروردین ماه به ریاست جناب آقای ناصری نماینده شرکت ملی انفورماتیک و با حضور اکثریت سهامداران این شرکت برگزارشد، افزایش سرمایه 1960 میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر به تصویب رسید.

به گزارش برداشت روز، در ابتدای جلسه، جناب آقای دکتر “عبدالرضا شاکری” معاون اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی شرکت خدمات انفورماتیک با ارائه گزارشی از رتبه شفافیت در بورس، روند افزایش سرمایه شرکت و نیز سودآوری آن در سالهای اخیر، به پوشش بودجه سال ۹۹ اشاره و بیان نمود که سود سال ۹۹ نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته و انشاالله در مجمع عمومی سالیانه شرکت که در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود گزارشهای تکمیلی ارائه خواهد شد.

همچنین در این مجمع، جناب آقای مهندس “سید ابوطالب نجفی” مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای گذر موفق از چالش ۱۴۰۰ در سامانه های شرکت اظهار داشت: در روزهای پایانی سال گذشته رکورد ۳۳۰ میلیون تراکنش روزانه در تاریخ ۲۸ اسفند در سامانه شاپرک ثبت شد که بالای ۵۰ درصد رشد را نشان می دهد و نیز رکورد ۲۵۰ میلیون تراکنش در شتاب به ثبت رسید. این در حالی بود که با چالش تغییر تاریخ و ورود به قرن جدید روبرو بودیم و با موفقیت از آن عبور کردیم.

مهندس نجفی با بیان اینکه برنامه ریزی برای عبور از چالش ۱۴۰۰ از مدت ۶ سال پیش در شرکت خدمات انفورماتیک آغاز شده بود، تصریح کرد: در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ با برنامه‌ریزی صورت گرفته و انجام مانورهای پی در پی، سرانجام توانستیم با پایداری ۹۹٫۹ درصد سامانه ها از چالش ۱۴۰۰ عبور کنیم و هیچگونه اختلالی در سامانه‌ها پیش نیامد.

پس از گزارش حسابرس و بازرس قانونی، افزایش سرمایه ۱۹۶۰ میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر به تصویب رسید. همچنین مجمع انتخاب سایت کدال به عنوان روش مجاز انتشار اطلاعیه های شرکت خدمات انفورماتیک را تصویب کرد.

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا