۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | 20:00
کد خبر : 42807

قدم بزرگ سرمد در حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به محرومان

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد برای بازدید از طرح اشتغالزایی آستان قدس رضوی به استان گلستان سفر کرد.

به گزارش برداشت روز، چندی پیش تفاهم‌نامه بیمه‌ای میان آستان قدس رضوی و بیمه سرمد به امضا رسید. تفاهم‌نامه‌ای که بخشی از آن، همکاری سرمد با آستان قدس رضوی در طرح بزرگ اشتغالزایی این مجموعه در کشور است. این طرح، قدم بزرگ سرمد برای همکاری با آستان قدس رضوی در کمک به محرومان و ایجاد اشتغال برای آنان است.

این طرح بزرگ آستان قدس در حوزه اشتغالزایی محرومان، به صورت پایلوت در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان اجرا و منجر به ایجاد بیش از ۱۰۰۰ شغل در این استان‌ها شده است.

در همین راستا، دکتر کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد به همراه مدیر پشتیبانی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به استان گلستان و شهرستان آق‌قلا سفر کردند تا از این طرح بزرگ اشتغالزایی در منطقه بازدید کنند.

بر اساس توضیحات صراف، در استان گلستان، واه‌های اعطایی به مراکز دامپروری و خیاط خانه‌های اختصاص داده شده است. مدیر پشتیبانی بنیاد کرامت درباره این طرح گفت: در قالب این طرح، آستان قدس رضوی علاوه بر اعطای انواع تسهیلات و خدمات، کلیه مراحل زنجیره تولید را نیز مدیریت می‌کند و با به ‌خدمت گرفتن نیروها و نهادهای متخصص بر نتایج حاصل شده در هر مرحله، از تولید تا عرضه محصول نهایی به بازار نظارت دارد، تا در کنار اشتغال‌زایی و توانمندسازی این اقشار، از منابع حاصل از نذر و وقف و در واقع سرمایه‌ معنوی خود یعنی اعتماد مردم به‌ دقت حفظ و حراست کند.

دکتر کاتب در بازدید از یکی مراکز تولید و پرورش دام که با وام‌های اعطایی آستان قدس راه‌اندازی شده است، گفت: آستان قدس با این طرح، قدم بزرگی را برای حمایت از مردم محروم این منطقه برداشته و ما هم به عنوان یک شرکت بیمه، در راستای تفاهم‌نامه مشترک با آستان قدس در کنار این عزیزان هستیم و پوشش‌های بیمه‌ای لازم را ارائه می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد افزود: مسئولیت اجتماعی یکی از حوزه‌های مهم فعالیت شرکت‌های بیمه است و ما در کنار عملیات بیمه‌گری خود را موظف می‌دانیم که مسئولیت اجتماعی‌مان را به نحو احسن انجام دهیم و با این طرح در کنار آستان قدس رضوی، نقشی در چرخه اقتصاد و اشتغال کشور داشته باشیم.

در ادامه این سفر، دکتر کاتب دیدارهایی با مدیرکل کمیته امداد استان گلستان و مدیرعامل شرکت پگاه گلستان، دو مشتری بزرگ سرمد در این استان داشت.

عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در این دیدار گفت: خدمات بیمه سرمد در این مدت، هر روز بهتر از دیروز شده و واقعیت این است که هرجا ما مشکلی وجود داشت، مدیریت بیمه سرمد در استان، آن را حل کرده است.

وی افزود: در حوزه رفاهی، طبیعتا رضایت صد درصدی وجود ندارد، اما در بحث پرداخت‌ها، بیمه سرمد به خوبی عمل کرده و مشکلات را رفع کرده و تعامل خوبی میان همکاران ما و کارشناسان سرمد به وجود آمده است که جای امیدواری دارد.

بابایی هم‌چنین از پاسخگویی تلفنی کارشناسان سرمد به همکارانش در کمیته امداد ابراز رضایت کرد و از مدیران سرمد خواست تا مراکز طرف قرارداد خود را افزایش دهد.

دکتر کاتب نیز در این دیدار به معرفی بیمه سرمد و خدمات نوین آن به مشتریان پرداخت گفت: شاید بیمه سرمد، قدمت زیادی در صنعت بیمه نداشته باشد، اما به واسطه پشتوانه‌هایی مانند بانک صادرات و سازمان صدا و سیما، به موفقیت‌های زیادی رسیده است و امروز از مرز ۱۵ هزار میلیارد حق بیمه تولیدی گذشته است و در میان ده شرکت برتر صنعت بیمه کشور قرار دارد و گوی سبقت را از بسیاری شرکت‌های باسابقه صنعت ربوده و در رقابت با بزرگان است.

وی به مشتریان بزرگ سرمد نیز اشاره کرد و گفت: داشتن مشتریانی مانند بانک صادرات، کمیته امداد، سازمان آموزش فنی حرفه‌ای، صندوق کارآفرینی امید، جهاد دانشگاهی، آستان قدس رضوی و… نشان می‌دهد که بیمه سرمد در ارائه خدمات به مشتریان موفق عمل کرده است.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، عامل موفقیت شرکت را نیروی جوانی دانست و گفت: ۸۴ درصد همکاران من در بیمه سرمد زیر ۴۰ سال سن دارند و از این نظر جوان‌ترین شرکت بیمه کشور هستیم و همین مورد، عامل موفقیت ما در سال‌های اخیر بوده است.

دکتر کاتب هم‌چنین به عیسی بابایی و مدیران کمیته امداد وعده داد که خدمات بیمه سرمد در استان گلستان، گستره‌تر و بهتر شود و میزان رضایت از خدمات سرمد نیز بالاتر برود.

دکتر کاتب پس از این دیدار، جلسه‌ای هم مدیران شرکت پگاه گلستان داشت. دکتر کاتب در این دیدار ضمن معرفی بیمه سرمد و خدمات این شرکت به مجموعه صنایع شیر ایران گفت: برای مجموعه بزرگی مانند صنایع شیر، یکی از پارامترهای مهم در بحث بیمه، توانگری مالی شرکت بیمه است که بتواند در زمان حادثه احتمالی، خسارت را در زمان مناسب پرداخت کند. بیمه سرمد در تمامی سال‌های فعالیتش، رتبه یک توانگری مالی را حفظ کرده و در این حوزه می‌تواند تکیه‌گاه مطمئنی برای مشتریان بزرگی مانند صنایع شیر ایران باشد.

 

روابط عمومی بیمه سرمد

لباسکار صنعتی کسا