۰۸ دی ۱۳۹۹ | 19:11
کد خبر : 34877

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد

اقدام قابل توجه بیمه سلامت درعدم اجرای طرح ارزیابی وسع

خوشبختانه سازمان بیمه سلامت با توجه به شرایط ارزیابی وسع را به مدت شش ماه لغو کرده و بر اساس نیاز مردم بدون در نظر گرفتن این طرح به مراجعه کنندگان دفترچه درمانی ارائه می نماید.

به گزارش برداشت روز، علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مهمترین مشکل در حوزه صندوق های بیمه ای نگاه امدادی، حمایتی است .

وی تصریح کرد: صندوقهای بیمه ای در تمامی دنیا ماهیت اقتصادی دارند و نوع فرمول گذاری دراین صندوقها باید به گونه ای باشد که در نهایت تراز مالی آنها مثبت باشد .

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایراد اساسی اجرای طرح آزمون ارزیابی وسع ساختار مربوط به آن است که ساختار منسجم و اطلاعات مردمی ندارد .

وی تصریح کرد: مجلس بدنبال اجرای ساز و کاری جهت یکپارچگی سامانه ملی می باشد که با ایجاد این سامانه ملی اطلاعات جامع و داده های بروز مردم در آن ثبت و ضبط شوند که در مواقع نیاز اجرایی شود.

کریمی گفت: همچنین سیستم الکترونیکی ارجاعات باید منطقی باشد و ضرورتی ندارد جهت هر بیماری جزئی به مراکز تخصصی و فوق تخصصی مراجعه شود، بلکه این سیستم مراجعات باید از طرق نظام ارجاع رعایت شود ./ بیمه سلامت

لباسکار صنعتی کسا