۰۷ دی ۱۳۹۹ | 18:39
کد خبر : 34766

برای پذیرش در فرابورس صورت گرفت؛

تهیه امیدنامه شرکت سهامی عام پروژه

امیدنامه شرکت سهامی عام پروژه به منظور پذیرش نام شرکت در فرابورس تهیه شد.

به گزارش برداشت روز، عباس نعیمی عضو هیئت عامل ایمیدرو  در جلسه شرکت‌های سهامی عام پروژه که با حضور نمایندگان‌های شرکت‌های بزرگ معدنی برگزار شد، افزود: از جمله طرح‌های منتقل شده به این شرکت می‌توان به طرح‌های توسعه یک میلیون تنی صبانور، کنسانتره آهن ۲.۵ میلیون تنی فولاد خراسان و توسعه فولاد سرمد ابرکوه اشاره کرد.

عضو هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه هم اکنون ایمیدرو راهبری تشکیل این شرکت را بر عهده دارد اضافه کرد: جمع آوری نقدینگی با هدف تامین مالی طرح‌های جدید و ناتمام یکی از اهداف مهم این شرکت خواهد بود.

در ادامه مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات نیز گفت: در مرحله نخست، این شرکت ۶ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه خواهد داشت.

یونس الستی افزود: در مرحله دوم، بنابر آورده شرکت‌هایی مانند چادرملو و گل گهر، افزایش سرمایه بعدی به ثبت خواهد رسید.

شرکت‌هایی که قصد دارند وارد بورس اوراق بهادار شوند ابتدا باید به تهیه امیدنامه پذیرش و درج اقدام کنند در امیدنامه این شرکت‌ها باید ابتدا چکیده‌ای از نوع فعالیت شرکت، محل شرکت، تاریخ و شماره ثبت شرکت بیان شود.

همچنین اگر شرکت تولیدی باشد باید اطلاعات تولید و فروش شامل: تولید واقعی، ترکیب بهای تمام شده، تغییرات نرخ مواد اولیه، فروش، نحوه قیمت گذاری و فروش محصولات را ارائه کند./ ایمیدرو

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا