۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 22:22
کد خبر : 127422

سرپرست مدیریت بیمه‎‌‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه ملت معرفی شد

مدیر‎عامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیمای این شرکت گفت: امیدواریم با انتصاب سرپرست جدید با برنامه‌ریزی و تمرکز بر فعالیت‌ها، شاهد رشد مناسبی در تحقق بودجه این حوزه باشیم.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه احسان اردشیریان به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیمای این شرکت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره و همچنین جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به اهمیت حوزه بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیمای این شرکت با وجود داشتن پتانسیل بالا به منظور جذب پرتفوی بیشتر، اظهار کرد: در سال‎های گذشته تمام امور این حوزه با همدلی سایر همکاران به پیش می‎رفت اما نیاز به یک مدیر مستقیم در این حوزه محسوس بود که امیدواریم تا با اضافه شدن مدیر جدید این بخش به مجموعه، فعالیت‎های این حوزه در مسیری شفاف و باقدرت انجام شود.

وی با بیان اینکه مصممیم در سال جاری شاهد رشد پرتفوی بخش بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه ملت باشیم، اظهار کرد: بر اساس توانمندی و همچنین میزان سرمایه، می‎توان گفت چشم‎انداز خوبی را برای این بخش در نظر داریم.

وی اظهار کرد: رشته بیمه کشتی شرکت نیز به دلیل همکاری مداوم با شرکت‌های بزرگ کشور در این حوزه همواره فعال بوده و امیدواریم تا در سال جاری با همدلی و همراهی اعضای هیئت مدیره، بتوانیم سهم مناسبی از این بخش جذب کنیم که در این خصوص جلسات متعددی برگزار شد و در تلاشیم تا شاهد تحقق این امر باشیم.

داود قاسم‎پور دیزجی، رئیس هیئت مدیره بیمه ملت ابراز کرد: بیمه ملت در سال‎های ابتدایی فعالیت خود بیشتر با ارائه خدمات در حوزه بیمه کشتی شناخته می‎شد، بر این ‌اساس می‎توان گفت فعالیت این حوزه در شرکت بسیار موفق بود اما در سال‎های گذشته بخشی از پرتفوی این بخش را از دست دادیم.

وی تصریح کرد: در رشته بیمه هواپیما نیز در سال‎های گذشته مشکلاتی وجود داشت که البته باید گفت با سیاست‎های مجموعه همگام نبود اما در مقوله بیمه کشتی نباید این‎گونه جلو برویم و امیدواریم با تلاش همکارانمان بتوانیم به وضعیت مناسبی در این بخش دست یابیم.

در انتهای این مراسم حکم انتصاب احسان اردشیریان به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیما به وی اهدا شد.

 

لباسکار صنعتی کسا