۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 21:51
کد خبر : 127383

حضور شرکت پتروشیمی شیراز در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت ،گاز و پتروشیمی

هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار (صنعت نفت ،تولید فناورانه ومصرف بهینه) روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، جواداوجی وزیر نفت،جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز: هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار (صنعت نفت ،تولید فناورانه ومصرف بهینه) روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، جواداوجی وزیر نفت،جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.
این نمایشگاه با رویکرد تعالی صنعت نفت ایران با اتکا به توان داخلی و مشارکت جهانی و به عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توسط شرکت ملّی نفت ایران برگزار شد.
در نمایشگاه امسال شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان و ۱۵۰۰ شرکت داخلی بودیم.
غرفه هلدینگ نفت و گاز پارسیان، درخشان و پرترد
تردد کم‌سابقه و حضور پررنگ مدیران صنعت، مهمانان، اصحاب رسانه و بازدیدکنندگان، غرفه هلدینگ نفت و گاز پارسیان ازسایر غرفه‌ها متمایز ساخته است.که پتروشیمی شیراز بخشی از این هلدینگ را تشکیل داده است .
مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز ضمن بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با جمعی از مدیران عامل شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پیرامون راهکارهای تعامل بیشتر فیمابین و توسعه به گفت و گو وتبادل نظر پرداختند.

 

لباسکار صنعتی کسا