۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 11:43
کد خبر : 127321

۸ گوشی اندروید با بالاترین عمر باطری

قسمت هفتم؛ یونی‌هرتز تانک (Unihertz Tank)

به گزارش سایت رسمی برداشت روز ،گوشی Unihertz Tank با در اختیار داشتن یک باتری غول پیکر ۲۲ هزار میلی آمپر ساعتی، در استفاده معمولی، قادر به همراهی کاربر به مدت یک هفته خواهد بود!

 

به‌طور دقیق‌تر، گوشی تانک قادر است با شارژ کامل، ۱۵۰ ساعت مکالمه پیوسته با تلفن یا ۲۳۸۰ ساعت استندبای (حدود صد روز) را تضمین کند. البته به ادعای سازنده، عوامل دیگری مثل وضعیت شبکه، موقعیت و قابلیت‌های دستگاه بر روی عملکرد باتری تاثیرگذار خواهند بود.

 

البته سازنده این گوشی جزئیات دقیق‌تری از شارژدهی محصول ۴۰۰ دلاری خود را اعلام نکرده؛ بنابراین مشخص نیست که اعداد اعلام شده تا چه حد قابل اطمینان هستند.

 

در این میان، تنها ۱.۸ ساعت شارژ کردن این دستگاه با توان حداکثری ۶۶ وات قادر به تامین شارژ باتری این دستگاه تا ظرفیت ۹۰ درصد خواهد بود.

 

همچنین پشتیبانی از شارژ معکوس نیز دیگر قابلیت درخور توجه این گوشی عظیم‌الجثه به شمار می‌رود.

 

علاوه بر ظرفیت باتری خیره‌کننده، گوشی Unihertz Tank همچنین به صفحه نمایشی ۶.۸ اینچی و ال سی دی مجهز بوده و هشت گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد. در این میان، تراشه به کار رفته در این گوشی هم مدل MT6789 مدیاتک است.

 

دوربین سلفی گوشی تانک، رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی دارد؛ در حالی که در قسمت عقب شاهد استفاده از یک ماژول سه‌گانه متشکل از یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دید در شب و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو خواهیم بود.

لباسکار صنعتی کسا