۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 19:58
کد خبر : 127228

دومین مجمع عمومی سالیانه فولاد اقلید نیز با نظر مطلوب و رضایت سهامداران و بازرس برگزار شد

دومین مجمع عمومی عادی صاحبان سهام با حضور نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو و ایریتک به‌عنوان سهامداران شرکت فولاد اقلید پارس، امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه، در سالن جلسات شرکت برگزار شد که با نظر مطلوب و رضایت کامل سهامداران و بازرس قانونی همراه بود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی فولاد اقلید، مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید در این جلسه که علاوه بر حضور نماینده سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیئت‌مدیره شرکت در آن حاضر بودند، گزارشی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال ۱۴۰۱ رقم خورده، ارائه کرد.

حسابرس و بازرس قانونی که از موسسه حسابرسی «بهراد مشار» در جلسه حاضر بود، در قرائت گزارش حسابرسی خود گفت: صورت‌های مالی یادشده، وضعیت مالی شرکت فولاد اقلید پارس (سهامی خاص)، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن را برای دوره دوازده‌ماهه منتهی به تاریخ مزبور از تمام جنبه‌های بااهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو مطلوب نشان می‌دهد.

وی همچنین درباره گزارش هیئت‌مدیره درباره فعالیت و وضع عمومی شرکت گفت: نظر این موسسه به موارد بااهمیتی که حاکی از مغایرت اطلاعات باشد، جلب نشده است.

این جلسه که از ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه آغاز گردیده بود بعد از طی روال مرسوم خود در ساعت ۱۳:۱۰ به پایان رسید.

لباسکار صنعتی کسا