۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 12:00
کد خبر : 126954

۸ گوشی اندروید با بالاترین عمر باطری

قسمت چهارم؛ ایسوس زنفون ۹

به گزارش برداشت روز، زنفون ۹ گوشی پرچمدار جمع و جور ایسوس است که از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد.

با وجود این که باتری این گوشی در مقایسه با باتری‌های ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دیگر اعضای این لیست ظرفیت پایین‌تری دارد؛ اما تست‌های ایسوس حاکی از شارژدهی مثال‌زدنی آن است.

بنا به ادعای کمپانی تایوانی، Zenfone 9 در مصرف معمولی قادر است حدود ۱.۹ روز کاربران را همراهی کند. علاوه بر این، در صورتی که با آن صرفا به پخش ویدیو بپردازید هم می‌توانید انتظار ۱۸.۵ ساعت شارژدهی را از آن داشته باشید.

بر اساس تعاریف ایسوس، استفاده معمولی از گوشی به صورت زیر است: ۹۰ دقیقه تماس تلفنی، ۵۰۰ پیامک، ۸۰ دقیقه استریم کردن موزیک، ۳۰ دقیقه تماشای ویدیوهای یوتیوب، ۳۰ دقیقه تیک تاک، ۶۰ دقیقه بازی، ثبت ۲۰ تصویر و ضبط ۱۲۰ ثانیه ویدیو است.

گوشی زنفون ۹ همچنین یک پرچمدار تمام‌عیار به شمار می‌رود. این محصول از یک صفحه نمایش امولد ۵.۹ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و سیستم خنک‌کننده کاملا جدید بهره برده و ۷۰۰ دلار قیمت دارد.

علاوه بر این، سیستم دوربین این گوشی نیز در مقایسه با قبل پیشرفته فراوانی داشته و از یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

علاوه بر این، دوربین سلفی این دستگاه نیز ۱۲ مگاپیکسلی بوده و وظیفه ثبت تصاویر سلفی و تشخیص چهره را بر عهده دارد.

لباسکار صنعتی کسا