۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 19:58
کد خبر : 126219

بیمه پاسارگاد

برگزاری مراسم تقدیر از نمایندگان شعبه ارومیه (اشخاص) – سازمان فروش کد ۹۴۰

مراسم تقدیر از نمایندگان برتر سازمان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه در سالن کتابخانه مرکزی شهر ارومیه برگزار و از نمایندگان برتر این سازمان با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از  بیمه پاسارگاد ، مراسم تقدیر از نمایندگان برتر سازمان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه کد ۹۴۰ (۸۷۲۰) شعبه ارومیه (اشخاص) به مناسبت فروش ۱۰۰,۰۰۰ بیمه نامه عمر و تأمین توسط این سازمان فروش در روز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن کتابخانه مرکزی شهر ارومیه برگزار و از نمایندگان برتر این سازمان با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد.

این مراسم با حضور عباس خورشیدی نازلو مدیر منطقه ۱۱، وحید محمدی رئیس شعبه ارومیه (اشخاص)، مدیر ارشد کد ۸۷۲۰ و ۲۲۰ نفر از نماینده های فعال و مدیران فروش و توسعه کد ۹۴۰ (۸۷۲۰) برگزار شد.

در این گردهمایی مدیر منطقه ۱۱ بیمه پاسارگاد با ایراد صحبت هایی با محوریت ۱- تاکید بر آموزش به ویژه آموزش های کارگاهی و به روز شده ۲- تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات جاری شرکت و توجه به اخلاق حرفه ای در عرصه فروش ۳- ضرورت رعایت حقوق متقابل فی مابین اعضای سازمان فروش و مدیران سازمان توصیه هایی را به حاضرین در این همایش ارائه نمود.

در پایان همایش ۲۱ نفر از نمایندگان برتر طی فروش سه ماه آخر سال ۱۴۰۱ با اهداء لوح و جوایزی تقدیر شد.

لباسکار صنعتی کسا