۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 21:55
کد خبر : 125899

تاکید مدیر عامل پتروشیمی ایلام بر وحدت سازمانی

سیدغلامحسن گرشاسبی ؛ در گردهمایی کارکنان ایثارگر پتروشیمی ایلام که‌ مشمول قانول تبدیل وضعیت شده‌اند ،بر لزوم وحدت سازمانی کارکنان بویژه فرزندان شهدا و ایثارگر تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، در این گردهمایی که اسدی مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و خسروی سرپرست هماهنگی امور ایثارگران استانداری نیز حضور داشتند، گرشاسبی با بیان اینکه تصویر زیبایی که از شهدا و ایثارگان ترسیم شده است نباید در ذهن مردم خدشه‌دار شود افزود:وظیفه فرزندان شهدا و ایثارگر پس از طی فرآیند تبدیل وضعیت سنگین‌تر از سایر کارکنان است.
وی افزود:۱۰۸ نفر از نیروهای ایثارگر شرکت‌ پتروشیمی ایلام در قالب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، تبدیل وضعیت شده‌اند.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام با تبریک به همکاران ایثارگر ادامه داد: دیروز شهدای والامقام در دفاع از نظام در دفاع مقدس و امروز کارکنان ایثارگر در جنگ اقتصادی از مرزهای صنعت دفاع کنند.
گرشاسبی با تاکید بر این مهم که دفاع از تولید کمتر از دفاع از کیان کشور نیست خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال باید تولید در اولویت مدیریت و کارکنان این شرکت قرار گیرد.
جمال اسدی ؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این نشست با بیان اینکه ۳ هزار شهید این استان دغدغه سرزمین و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلام داشتند و فرزندان و برادران شهدا و ایثارگران نیز باید این راه را ادامه دهند اظهار داشت:چشم نظام به همت شما کارگران ایثارگر است که در خط مقدم جهاد اقتصادی مشغول به کار هستید.
وی با بیان اینکه نیروهای ایثارگر باید تعهد سازمانی،احساس وظیفه بیشتر و نظم کاری را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند افزود:شما باید به الگوی بی‌بدیل از فرهنگ کار و تلاش در جامعه تبدیل شوید.

لباسکار صنعتی کسا