۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 20:45
کد خبر : 125342

چند کلیک تا دریافت کارت بانکی

در سامانه بام بانک ملی ایران می توانید در هر زمان از شبانه روز و بدون نیاز به حضور در شعبه، کارت بانکی خود را دریافت و تراکنش های مدنظرتان را انجام دهید.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مراجعه به شعبه بانک شاید برخی مواقع برای ما ممکن نباشد. علاوه بر بعد مسافت، زمان می تواند گاهی محدودیت هایی را در این باره ایجاد کند که به عنوان نمونه می توان به پایان ساعت کاری روزانه و تعطیلی شعبه اشاره کرد.

با این حال خدمات دهی بانک ملی ایران در هیچ ساعتی از شبانه روز متوقف نمی شود و با سامانه بام این بانک می توان بسیاری از امور بانکی از جمله صدور غیرحضوری کارت بانکی و دریافت رمز دوم برای انجام تراکنش ها را انجام داد.

برای درخواست «کارت مجازی» بدون مراجعه به شعبه (همراه بام و بام بر بستر وب)، پس از ورود به سامانه بام، گزینه خدمات کارت و سپس گزینه صدور کارت را انتخاب و درخواست خود را ثبت کنید.

امکان تعریف رمز دوم پویا و رمز ثابت برای این کارت فراهم است و از طریق آن می توان تراکنش‌های غیرحضوری مانند کارت‌به‌کارت، خرید از درگاه‌های پرداخت اینترنتی و… را انجام داد.

البته در صورتی که مشتری مایل به دریافت کارت فیزیکی در شعبه باشد؛ با ثبت اطلاعات در سامانه بام، می‌تواند صرفا برای چاپ کارت، نهایتا تا یک هفته به شعبه مورد انتخاب خود مراجعه کند.

ضمنا در زمان مراجعه، با ارایه اطلاعات پیامک شده از قبیل شماره پیگیری، شماره ارجاع و تاریخ درخواست بدون نیاز به تکمیل فرم صدور کارت ارایه خواهد شد.

لباسکار صنعتی کسا