۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | 19:47
کد خبر : 122600

مشارکت چشمگیر فجری ها در اولین المپیاد ورزشی/ رقابت ۳۸ تیم فجری به خط پایان رسید

علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با اشاره حضور ۳۲۰ نفری کارکنان فجر در اولین المپیاد ورزشی گفت: ما در کنار حضور در مسابقات و المپیادها، باید به دنبال ورزشی نظام مند و ساختارگرا باشیم.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، شب دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ مراسم اختتامیه اولین المپیاد درون مجتمعی شرکت فجر با حضور مدیرعامل، رئیس مجتمع و خانواده های کارکنان این شرکت در سالن شهرداری شهر چمران برگزار شد.

اولین المپیاد درون مجتمعی شرکت فجر انرژی خلیج فارس شهریور ماه سال جاری در ۸ رشته برای آقایان و ۳ رشته برای بانوان شاغل آغاز شده که در مجموع ۳۲۰ نفر در قالب ۳۸ تیم و ۷۴ گروه انفرادی در این مسابقات شرکت کرده که در پایان از ۱۳۸ مدال آور در قالب ۱۵ تیم و ۱۲ گروه انفرادی تقدیر شد.

علی زال خانی در این اختتامیه با اشاره به نقش و ماموریت شرکت فجر در منطقه اظهار داشت: شرکت فجر انرژی خلیج فارس علاوه بر تامین نیازهای حیاتی صنایع منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ۱۰۰ درصد نیاز برقی شهرستان های اطراف ( بندرماهشهر، بندرامام، هندیجان و…) را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و رسالت خود تامین می کند.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تاکید بر نقش ورزش در ایجاد شادابی در جامعه ادامه داد: ورزش باید رضایتمندی درونی و آسودگی خاطر ایجاد کند. امور ورزش ما در کنار مسابقات و المپیاد ها، باید به دنبال ورزشی نظام مند و ساختارگرا باشد و به سمت همه گیر شدن برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربیان ورزشی شرکت فجر باید زمینه ای را فراهم کرده تا کودکان نیز جذب ورزش شود. ورزش مسئله ای است که تاثیراتش به صورت مستقیم در زندگی خانواده ها دیده می شود و این امر ارتباط مستقیمی در بهره وری همکاران در محل کار نیز دارد.

اولین المپیاد ورزشی درون مجتمعی شرکت فجر انرژی خلیج فارس با هدف ایجاد رقابت سالم و ورزشی در بین کارکنان، بالا بردن روحیه شور و نشاط و ایجاد شرایط سلامت جسمی با فعالیت ورزشی در ۹ رشته ورزشی (فوتسال، گل کوچک، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، بدمینتون و شطرنج) بین کارکنان شاغل (آقا و خانم) برگزار خواهد شد. این المپیاد شهریور ماه سال جاری آغاز و تا اسفند ماه ادامه داشت.

لباسکار صنعتی کسا