۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | 19:29
کد خبر : 122567

با اجرای مستمر طرح‌های رفع موانع تولید؛

رکورد تاریخی تولید پتروشیمی شهید تندگویان ثبت شد/ تولید پلی‌اتیلن ترفتالات ۱۰۰ هزار تن افزایش یافت

رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت: امسال با اجرای ده‌ها پروژه رفع موانع و گلوگاه‌های تولید با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، رکورد تولید در تاریخ تأسیس و راه اندازی این شرکت پتروشیمی شکسته شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهندس «امین ملک زاده» با تاکید بر اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تولید تجمعی بیش از یک میلیون و ۱۸۵ هزار تن به ثبت رسیده است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود، تولید تجمعی تنها زنجیره ارزش تولید محصولات پلی اتیلن ترفتالات تا پایان سال جاری از مرز یک میلیون و ۲۱۰ هزار تن عبور کند که در این صورت رکوردی تاریخی در حوزه تولید به ثبت خواهد رسید.
وی تاکید کرد: تولید تجمعی امسال ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته و به عبارت دیگر با اجرای طرح‌های رفع موانع تولید امسال ۱۰۰ هزار تن محصول بیشتری نسبت به پارسال تولید شده است.
به گفته رئیس‌مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان، رکورد تولید کسب شده پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان بزرگ‌ترین زنجیره ارزش پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی، در تاریخ تأسیس این شرکت بی‌سابقه بوده که با این افزایش تولید زمینه تامین کامل نیاز صنایع تکمیلی کشور فراهم شده است.

لباسکار صنعتی کسا