۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | 18:31
کد خبر : 122494

صبح روز دوشنبه ۲۲ اسفند صورت گرفت؛

بازدید هادیان سیاسی استان از پتروشیمی ایلام

صبح روز دوشنبه ۲۲ اسفند ،شرکت پتروشیمی ایلام در یک هوای بارانی و بهاری میزبان هادیان سیاسی استان بود.

به گزارش برداشت روز، این بازدید که به همت سپاه استان ایلام و در‌ جهت آشنایی هادیان سیاسی از نقاط مختلف استان با صنعت پتروشیمی برگزار شد ، خدمات و دستاوردها ، محصولات تولیدی، میزان اشتغال‌زایی و واحدهای بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی غرب کشور برای سفیران و راهیان پیشرفت استان تبیین شد.

در جریان این بازدید ،بهزاد یاری؛ معاون مجتمع پتروشیمی ایلام با تبریک روز شهید گفت:بیست و دوم اسفند روز یاداوری ایثار مردان تاریخ‌ساز می‌باشد و زنده نگه‌داشتن‌یاد شهدا از مصادیق ایثار است.

یاری با بیان اینکه شرکت پتروشیمی ایلام با اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم برای ۸ هزار نفر سهم قابل توجهی در اشتغال و رفع محرومیت در استان داشته است، افزود:بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی در‌ غرب کشور با ظرفیت دریافت یک میلیون تن خوراک پالایشگاهی در چرخه سوداوری و ارزآوری کشور قرار دارد.

وی به تولید محصول استراتژیک DMDS با نام تجاری CHAVAR65 در جهت پاسداشت شهدای زمین فوتبال این شهر اشاره کرد و ادامه داد: پتروشیمی ایلام سومین تولیدکننده دی‌متیل‌ دی‌سولفید در دنیاست.

معاون مجتمع پتروشیمی ایلام افزود:پتروشیمی صنعتی است که از گاز ، بنزین تولید می‌کند.

سرهنگ حامد شیرخدا ؛ نماینده سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجتمع عظیم پتروشیمی ایلام گفت:۴۰۰ هادی سیاسی در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام در استان فعالیت می‌کنند.

هادیان سیاسی استان از واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی ایلام بازدید و در‌ جهت تبیین دستاوردها و‌ ظرفیت‌های صنعت پتروشیمی در‌ استان برای جامعه هدف به پرسش و پاسخ پرداختند.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی

لباسکار صنعتی کسا