۱۹ اسفند ۱۴۰۱ | 21:03
کد خبر : 122082

رکورد تولید روانکار در شرکت سنان شیمی سایپا شکسته شد

مدیرعامل شرکت سنان شیمی سایپا از تولید ۷۵۹ هزار لیتر انواع روانکار خودرویی و شکسته شدن رکورد تولید این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش برداشت روز،به نقل از سایپانیوز، محمد بابایی، مدیرعامل شرکت سنان شیمی سایپا گفت: با عنایت به سیاست های اجرایی گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ارتقاء سطح تولید، این شرکت با استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع موجود، توانست در بهمن ماه ۱۴۰۱ رکورد تولید را شکسته و هدف گذاری انجام شده را محقق کند.

 

بابایی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد نیاز شرکت های گروه سایپا به روغن ترمز توسط شرکت سنان شیمی سایپا تامین شده و با بازنگری های صورت گرفته در برنامه تولید و تامین مواد اولیه و افزایش توان علمی و تخصصی در حال افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار خودرویی هستیم.

 

سنان شیمی سایپا یکی از شرکت های زیرمجموعه سایپایدک است که از سال ۱۳۷۵ باهدف ایجاد فرصت های شغلی و نیل به خودکفائی در تولید انواع روانکارها تأسیس و در سمنان شروع به تولید و بهره برداری کرد. محصولات این شرکت شامل انواع روغن ترمز، روغن موتور، واسکازین، روغن هیدرولیک، روغن صنعتی، گریس، ضدیخ و مکمل روغن است و با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالای کالاهای تولیدی و مطابقت آنها با استانداردهای ملی و بین المللی توانسته در تامین نیاز گروه سایپا، گام بر دارد.

 

خط مشی شرکت سنان شیمی سایپا بر پایه کیفیت محصول، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و تبعیت از قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت محیطی استوار بوده و بر این اساس موفق به اخذ تاییدیه کیفی و مجوزهای لازم از آزمایشگاه همکار استاندارد شده و متناسب با نیازهای سازمان خدمات پس فروش سایپا فعالیت می کند.

لباسکار صنعتی کسا