۱۹ اسفند ۱۴۰۱ | 20:53
کد خبر : 122071

کسب تندیس جشنواره تولید ملی _ افتخار ملی توسط شرکت رادیاتور ایران

در فرایند انتخاب واحدهای نمونه جشنواره تولید ملی – انتخاب ملی، شرکت رادیاتور ایران موفق شد به عنوان یکی از واحدهای نمونه برگزیده و تندیس و لوح تقدیر این مراسم را دریافت کند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز، به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و باحمایت وزارت صمت، بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی با حضور و سخنرانی مقام های عالی رتبه کشور در سال ۱۴۰۱ برگزار و از مدیران واحدهای برتر صنعتی، مهندسی و تولیدی کشور تقدیر و تشکر شد.

در این جشنواره که با هدف اثربخشی و رونق رشد و شکوفایی اقتصادی برگزار شده بود درخصوص فرصت ‌های تولید، مطالبات و چالش ‌های بخش تولید صحبت و از ۵۰ شرکت برتر این جشنواره که بر اساس طبقه‌ بندی کدهای ISIC مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته ‌اند بودند قدردانی به عمل آمد.

به گفته دبیر جشنواره، بررسی و ارزیابی شرکت ‌های منتخب به صورت خود اظهاری و براساس میزان پیشرفت شرکت ‌ها نسبت به سال گذشته خود انجام گرفته و تلاش شد تا در مرحله داوری، جوانب مختلف رشد و توسعه شرکت ‌ها نیز در نظر گرفته شود.

در سال جاری از بین واحدهایی که جهت کسب این عنوان وارد رقابت شدند، شرکت رادیاتور ایران موفق شد همراه با ۴۹ شرکت دیگر براساس ارزیابی‌های انجام شده به عنوان واحد برگزیده انتخاب و تندیس این جشنواره را کسب کند.

لباسکار صنعتی کسا