۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | 20:37
کد خبر : 121757

گروه بهمن

عرضه کشنده تک محور و کامیون کمپرسی سیبا موتور در بورس کالا

شرکت سیبا موتور از عرضه دو محصول کشنده تک محور FAW4250 و کامیون کمپرسی FAW CA3250 در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه در بورس کالا خبر داد.

به گزارش برداشت روز، عرضه کشنده تک محور FAW 4280 و کامیون کمپرسی FAW CA3250 از روز دوشنبه ۱۵ اسفند تا پایان همان روز در بورس کالا ارائه می گردد.

در این طرح قیمت پایه کشنده تک محور ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و کامیون کمپرسی ۲۵ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال اعلام شده است و قیمت پیش ‌پرداخت سفارش خرید برای هر دو محصول عرضه شده برابر ۳۰ درصد قیمت پایه است.

هزینه‌های مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هزینه پلاک، بیمه شخص ثالث و … به صورت علی الحساب بوده و باتوجه به مهلت تحویل خودرو در خرداد ماه ۱۴۰۲، این هزینه‌ها بر اساس مبلغ نهایی ابلاغ شده از سوی مراجع ذیصلاح و در زمان تخصیص خودرو محاسبه و ما به التفاوت آن بایستی توسط خریدار پرداخت گردد.

ما به التفاوت مبالغ شماره گذاری، بیمه و هزینه پلاک پس از نهایی شدن مبالغ مذکور در سال ۱۴۰۲ توسط مراجع ذیربط مشخص و اخذ خواهد شد.

خرید دو محصول نامبرده در بورس کالا تابع قوانین حاکم بر این بازار بوده و متقاضیان بایستی در سامانه سجام احراز هویت شده و در یکی از کارگزاری‌های معتبر ثبت نام کرده باشند.

 

 

لباسکار صنعتی کسا