۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | 20:31
کد خبر : 121751

فجر انرژی/

پای دانش بنیان ها به فجر انرژی باز شد

جلسات حضوری شرکت های دانش بنیان با شرکت فجر انرژی خلیج فارس تحت عنوان رویداد " پتروفن زون" برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، ظهر امروز جلسات حضوری شرکت های دانش بنیان با شرکت فجر انرژی خلیج فارس تحت عنوان رویداد ” پتروفن زون” برگزار شد.

 

در جلسه افتتاحیه این رویداد زال خانی مدیرعامل فجر انرژی که به صورت آنلاین در جلسه حضور داشت با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور گفت: فجر انرژی همواره به دنبال انتقال دانش بوده و این شرکت به طور خاص فضا را برای حضور شرکت های ایرانی با در نظر گرفتن ریسک ها و مدیریت معقول آن تقبل می کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه در هر شرایط روابط تجاری بین الملل، به دنبال منابع داخلی تامین بوده ایم، از شرکتهای فناور تقاضا کرد تعامل و ارتباط خود را با امور و واحدهای مرتبط بیشتر کنند.

در این جلسات که در دو قالب کارشناسی و مدیریتی برگزار شده، کارشناسان شرکت های دانش بنیان به صورت مستقیم و در قالب ۷ کارگروه با کارشناسان مرتبط شرکت فجر دیدار و به گفتگو می پردازند.

مکانیک، برق و ابزار و دقیق، مواد شیمیایی، HSE، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی، توسعه زنجیره ارزش و مدیریت انرژی ۷ کارگروه تخصیصی شرکت فجر انرژی خلیج فارس هستند.

در این کارگروه ها شرکت های فناور توانایی های خود را با کارشناسان مربوطه شرکت فجر مطرح کرده تا قابلیت و امکان همکاری را بررسی کنند.

روابط عمومی فجر انرژی

لباسکار صنعتی کسا