۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | 20:48
کد خبر : 121614

در پی انجام تخلفات در صدور بیمه نامه:

بیمه آسیا کد فعالیت سامانه خدمات بیمه ای آیتول را تعلیق کرد

بیمه آسیا، کد فعالیت بیمه ای سامانه آیتول متعلق به شرکت کیان افق هیبرید را با توجه به عملکرد غیر قانونی در صدور بیمه نامه و تا زمان اصلاح رویه و ارائه اطلاعات صحیح به بیمه گذاران، تعلیق کرد.

به گزارش برداشت روز، علیرغم هشدارهای این شرکت بیمه ای به سامانه آیتول در مورد اصلاح فرایند صدور بیمه نامه و پرهیز از تخلفات در این زمینه، و با توجه به عدم توجه مسئولان سامانه مذکور به این تذکرات و ادامه روند غیر قانونی، کد فعالیت و صدور بیمه نامه سامانه آیتول تعلیق شد.

بنابر این گزارش، مدیریت امور نمایندگان بیمه آسیا با توجه به اعتراض شبکه فروش به نحوه عملکرد سامانه آیتول که از طریق شرکت کارگزاران رسمی بیمه مستقیم برخط همپاد کیان (کد ۷۴۵۶) اقدام به ارائه خدمات بیمه ای می کرد، تعلیق کرد.

این گزارش می افزاید، با توجه به ارسال پیامک برای بیمه نامه های تمدید شده نمایندگان و ایجاد اختلال در بحث مبلغ حق بیمه و ابهام برای بیمه گذار و خدشه دار کردن اعتبار شبکه فروش، کد فعالیت سامانه آیتول تعلیق شده است.

این گزارش تصریح می کند، سامانه آیتول در اقدامی غیرحرفه ای و با ارائه اطلاعات غیر واقعی، در سایت خود اعلام نموده است که خدمات بیمه ای بیمه آسیا در شرکت آیتول ارائه نمی شود.

گفتنی است، بیمه آسیا و شبکه فروش توانمند این شرکت در سال های اخیر همواره سعی کرده است با ارائه بهترین خدمات بیمه ای به بیش از هفت میلیون بیمه گذار خود، رضایت مردم و بیمه گذاران را جلب کند و در دوسال اخیر به عنوان برند بیمه ای محبوب مردم شناخته شده است لذا این شرکت بزرگ بیمه ای تاحصول نتیجه جهت احقاق حقوق نمایندگان و بیمه گذاران خود، این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

 

روابط عمومی بیمه آسیا

لباسکار صنعتی کسا