۲۷ دی ۱۴۰۱ | 19:51
کد خبر : 115994

شرکت ملی مس/

بانوان شاغل در شرکت ملی صنایع مس ایران تجلیل شدند

در آیینی به مناسبت ولادت فرخنده حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز مادر و زن که به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شد، بانوان شاغل در شرکت ملی صنایع مس ایران تجلیل شدند

به گزارش برداشت روز، مجتمع مس سونگون محل اصلی برگزاری این رویداد مذهبی- فرهنگی بود و شرکت مادر مس در تهران و مجتمع کرمان به شکل ویدیویی با این برنامه در ارتباط بودند.

دکتر رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران که در جمع همکاران در ستاد تهران حضور داشت، با تبریک میلاد مبارک دخت پیامبر اکرم (ص) ، به تبیین جایگاه و مقام زن پرداخت.

وی خطاب به بانوان شاغل در شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: شما همکاران گرامی در راستای اعتلای شرکت مس از هیچ کوششی دریغ نکردید و نشان دادید که رشد و پیشرفت شرکت جزو آرمان های شماست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اضافه کرد: بانوان شاغل در مجموعه های مس در این مسیر بیشتر از همکاران مرد متحمل سختی هستند، زیرا همکاران مرد بعد از ترک محل کار در منزل استراحت می کنند و این در حالی است که بانوان بزرگوار در خانه نیز برای رفاه حال اعضای خانواده به فعالیت مشغول می شوند.

مهندس هدایتی، رییس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در جمع بانوان شاغل در مجتمع مس سونگون گفت: قطعا وجود شما بزرگواران که نماد صبر و متانت هستید، برای شرکت موهبتی الهی است که باید شاکر و قدردان آن بود.

وی با اشاره به اینکه خانواده در غرب جایگاهی ندارد، افزود: خانواده در غرب از دست رفته و انها هیچ جوابی برای خانواده ندارند به همین دلیل خانواده ،خانه ،زن و مادر را نشانه رفته اند و تحکیم خانواده و ارزش و جایگاه زن در ایران و اسلام را برنمیتابند.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران هیچ‌گونه فشار از بیرون را برای انتصاب نمی پذیرد، افزود: اصل اساسی در این مورد، تعهد، شایستگی ، تخصص و انقلابی بودن افراد است.

دکتر عباس زاده، مدیر مجتمع مس سونگون نیز در این آیین با اشاره به تلاش های خستگی ناپذیر همکاران خانم شاغل در مجتمع بیان کرد: بردباری بانوان همکار در محیط کاریِ سخت و خشن معدن، ستودنی بوده و نظم و انضباط کاری همکاران گرامی زبانزد خاص و عام است.

وی خطاب به بانوان حاضر در آیین افزود: بنده به نوبت خود از تمامی مساعی ارزشمندتان در راستای اعتلای کشور عزیزمان و شرکت ملی صنایع مس ایران تقدیر و تشکر می نمایم.

حضور همسر و دختر سردار حاج ذاکر حیدری، شهید مدافع حرم، جلوه ویژه ای به آیین تجلیل از بانوان شاغل در شرکت ملی صنایع مس ایران داده بود.

دکتر رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مهندس هدایتی، معاون وی از این خانواده معظم شهید مدافع حرم تجلیل کردند.

در ادامه ، نمایندگان شاغلان مناطق تابعه شرکت ملی صنایع مس ایران به بیان دیدگاه ها، نظرات و مشکلات خود پرداختند.

در انتهای این آیین نیز با اهدای لوح تقدیر و شاخه کل از زحمات بانوان همکار توسط مدیران مجتمع مس سونگون تقدیر شد.

همچنین در انتهای این برنامه، از تعدادی از همکارانِ متخصصی که در عملیات اورهال کارخانه تغلیظِ مجتمع مس سونگون نقش آفرینی کرده بودند با اهدای لوحی تقدیر شد.

لباسکار صنعتی کسا