۲۶ دی ۱۴۰۱ | 22:02
کد خبر : 115929

در بازدید مدیران هلدینگ خلیج فارس و پترول تأکید شد؛

لزوم توسعه پتروشیمی نگین سنقر مطابق زمان‌بندی طرح

جمعی از مدیران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) از روند اجرای پروژه نگین سنقر بازدید و در نشستی بر ضرورت تسریع اجرای این پروژه تاکید کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی پترول، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه بازدید از پتروشیمی نگین سنقر گفت: انتظار داریم که روند پیشرفت پروژه تسریع شود و سال آینده همراه با بهره برداری برخی پروژه های هلدینگ خلیج فارس شاهد افتتاح این واحد شیمیایی نیز باشیم.
حسن نشان زاده مقدم تاکید کرد: ضروری است که روند اجرای این پروژه با توجه به محصول تولیدی و اهمیتی که در زنجیره ارزش آفرینی صنعت پتروشیمی دارد، تسریع شود و در این مسیر هلدینگ خلیج فارس همراهی و حمایت لازم را از طرح توسعه خواهد داشت.
وی با تأکید بر لزوم مدیریت هزینه در این طرح عنوان کرد: تاکید ما این است که از حالا تا زمان بهره‌برداری از این طرح، میزان پیشرفت کمتر از ۴ درصد در هر ماه نباشد.
همچنین مهدی قربانی، معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیان کرد: با توجه به مأموریت جدیدی که به هلدینگ خلیج فارس سپرده شده، باید تمام تدابیر را به کار گرفت و در اجرای پروژه ها از زمان جلو زد.
رشید قانعی، مدیرعامل پترول نیز در جریان این بازید، اظهار کرد: امیدواریم که تامین تجهیزات و ابزار دقیق پروژه مطابق زمان‌بندی تامین شود و بتوانیم در موئد مقرر شاهد بهره‌برداری از طرح توسعه مهم باشیم.
حسین کهتری، مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی نگین سنقر نیز گزارشی از روند پیشرفت پروژه و موانع موجود در این طرح ارائه کرد و گفت: این طرح در مجموع بیش از ۳۱ درصد پیشرفت دارد و تلاش ما بر این است که پروژه را در اسرع وقت و مطابق با استانداردها پیش ببریم.

لباسکار صنعتی کسا