۱۸ دی ۱۴۰۱ | 19:37
کد خبر : 115102

ثبت رکورد تولید در پتروشیمی لردگان

با ثبت رکورد ۹ ماهه پتروشیمی لردگان درامسال، این شرکت سال آینده سودآوری را برای سهامداران و ذی‌نفعان رقم خواهد زد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی پترول، محسن محمودی درباره تثبیت رشد این شرکت در تولید کود اوره در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ گفت: امسال با توجه به شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، همه تلاش و برنامه‌ریزی‌ها و اهداف پایه‌گذاری‌شده در این شرکت، عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب و تولید حداکثری است.وی با اشاره به روند مناسب تولید در این مجتمع اظهار کرد: با افزایش ۲۷۵ % و ۱۹۱ % تن اوره و آمونیاک در ۹ ماهه ۱۴۰۱ رشد قابل توجه تولید در این مجتمع نسبت به مدت مشابه پارسال محقق شده است.

مدیرعامل شرکت کود شیمیایی اوره لردگان ادامه داد: با تولید ۴۳۲،۸۱۲ هزار و ۲۶۰،۷۶۹ تن کود اوره وآمونیاک ، رشد قابل توجه تولیدات این محصولات در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه پارسال در این شرکت به ثبت رسیدکه افتخار دیگری است که در پتروشیمی لردگان رقم خورده است.

محمودی با بیان اینکه پیش بینی می شود در مراحل آتی رکوردهای خوبی ثبت خواهد شد، افزود: سال آینده با چابک سازی روند تولید و رفع موانع احتمالی، پتروشیمی لردگان سودآوری خوبی را برای سهامداران و ذینفعان رقم خواهد زد.

وی ثبت این نتیجه درخشان را حاصل تلاش و همدلی همه جهادگران پتروشیمی لردگان دانست و گفت: دست همه کارگران و تلاشگرانی را که بی ‌وقفه از جان و دل مایه می‌گذارند تا تولید در «شلرد» رو به‌ جلو حرکت کرده و چرخی از چرخ‌های اقتصاد کشور به گردش درآید را به گرمی می‌فشارم و از یکایک آنها سپاسگزارم.

شرکت کود شیمیایی اوره لردگان از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری و توسعه تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس “پترول” است که ظرفیت تولید سالانه ۱۰۷۳ هزار تن اوره و ۶۷۷ هزار تن آمونیاک را دارد و یکی از بزرگتررین صادرکنندگان محصولات جامد در هلدینگ خلیج‌فارس است.

لباسکار صنعتی کسا