۱۲ دی ۱۴۰۱ | 21:41
کد خبر : 114475

با ابلاغ وزیر صنعت ، معدن و تجارت :

مگفا متولی خدمات حوزه فناوری اطلاعات وزارت صمت شد

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در ابلاغیه ای به رئیس هیات عامل ایدرو ، کلیه فعالیت های اجرایی مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات وزارت صمت را به مرکز گسترش فناوری اطلاعات ( مگفا ) واگذار کرد .

به گزارش برداشت روز، به نقل از ایدرونیوز، در ابلاغیه سید رضا فاطمی امین تصریح شده است : در چارچوب تفاهم نامه منعقد شده بین معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار و ایدرو ، کلیه فعالیت های اجرای مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات وزارت صمت به شرکت مگفا واگذار می شود تا با پشتیبانی کامل ستاد وزارتخانه و کلیه سازمان های وابسته نسب به اجرای ماموریت های محوله اقدام کند . همچنین ضروری است شرکت مگفا با راهبری و پشتیبانی ایدرو نسبت به سازماندهی مناسب شرکت و تجهیز زیر ساخت های مورد نیاز برای اجرای شدن مفاد تفاهمنامه اقدام نماید .

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در خصوص تهیه سند برنامه راهبردی فناوری اطلاعات وزارت صمت ، توسعه سامانه های مورد نیاز، تامین و توسعه زیرساخت‌ها و تامین امنیت و پشتیبانی سامانه های نرم افزاری سخت افزاری وزارت صمت اقدام می کند.

شرکت مرکز گسترش فناوری اطلاعات( مگفا) از شرکت های تابعه و بازروی اجرای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حوزه فاوا است .

لباسکار صنعتی کسا