۱۱ دی ۱۴۰۱ | 19:56
کد خبر : 114267

با انتشار اوراق سلف موازی به ثبت رسید:

تامین مالی موفق ۵ هزار میلیارد ریالی شرکت “ماهان سیرجان” از بورس کالا

انتشار اوراق سلف موازی استاندارد کلوخه سنگ آهن شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به ارزش ۵ هزار میلیارد ریالی در بورس کالای ایران با موفقیت به پایان رسید تا موفق به تامین مالی در راستای تولید پایدار از مسیر بورس کالا گردد.

به گزارش برداشت روز، عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد کلوخه سنگ آهن شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در نماد “عسیرجان”، به تعداد ۴ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۲۷۵ قرارداد و با قیمت پایه یک میلیون و ۲۰۳ هزار ریال در هر قرارداد ۱۰۰ کیلوگرمی، به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال با موفقیت انجام شد و تامین مالی این شرکت در روز نخست (یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱) به طور کامل به پایان رسید. و معاملات ثانویه این اوراق نیز از ۵ دی ۱۴۰۱ آغاز و تا ۴ دی ۱۴۰۲ تداوم خواهد داشت.

گفتنی است شرکت فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ماهان وابسته به گروه مالی گردشگری و بازوی اجرایی آن در بخش معدن و صنعت است که در حال حاضر علاوه بر سرمایه گذاری و سهامداری برخی از شرکت های فولادی عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از چند توده معدنی از جمله معدن شماره ۵ گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

 

روابط عمومی شرکت ماهان سیرجان

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا