۲۳ آبان ۱۴۰۱ | 14:17
کد خبر : 109525

پست بانک ایران به عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر در جشنواه شهید رجایی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی انتخاب شد

با حضور دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، از پست بانک ایران در ارزیابی عملکرد سال 1400در هفدهمین جشنواره شهید رجایی این وزارتخانه، به عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر تقدیر شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در مراسمی که به همین منظور صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

پست بانک ایران در جهت اجرای جز بند (ب) بخشنامه جشنواره شهید رجایی و با تلاش‌های مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران، کارکنان و مسولان باجه‌های بانکی روستایی توانست حداکثر امتیاز در ارزیابی عملکرد ۱۴۰۰ به عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر در وزارت امور اقتصادی و دارایی را کسب کند.

بر اساس این گزارش، پست بانک ایران، در سال ۱۳۹۹ نیز عنوان برترین بانک دولتی در جشنواره شهید رجایی وزارت امور اقتصادی و دارایی را بدست آورده بود.

همچنین در سال ۱۴۰۰ نیز در جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عنوان دستگاه برتر را کسب کرده بود.

شایان ذکر است : پست بانک ایران برای سومین سال پیاپی می باشد که به عنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

لباسکار صنعتی کسا