۲۲ آبان ۱۴۰۱ | 18:51
کد خبر : 109461

رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس خبر داد؛

اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به ورزش و آموزش و پرورش جنوب استان بوشهر

شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس مبلغ 200 میلیارد ریال به ورزش و آموزش و پرورش جنوب استان بوشهر اختصاص داد.

به گزارش برداشت روز، دکتر حجت نظری با اعلام این خبر گفت: در پی بازدید های صورت گرفته از مدارس شهرستان های عسلویه، کنگان، دیر و جم و آشنایی با برخی مشکلات مدارس این شهرستان ها با هماهنگی فرمانداران محترم و روسای آموزش و پرورش این شهرستان ها، به منظور رفع نیاز های فوری و فراهم آوردن شرایط بازگشایی مدارس ، مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به حوزه آموزش و پرورش این شهرستان ها اختصاص یافت.

رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس تصریح کرد: مبالغ اختصاص یافته به مدارس بر اساس سرانه های دانش آموزی هر شهرستان مشخص شده ودر حال پرداخت به آموزش و پرورش های مذکور می باشد.

دکتر حجت نظری همچنین با اشاره به برخی نیاز های ورزشی شهرستان های جنوب استان بوشهر تصریح کرد: پس از برگزاری نشست با مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان بوشهر و بازدید از زیر ساخت های ورزشی شهرستان های جنوبی، به منظور رفع برخی نیاز های ورزشکاران و هیات های ورزشی تصمیم به اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد در جهت کمک به ورزش جنوب استان گرفته شد که پس از نیاز سنجی این مبالغ به زودی به ورزش جنوب استان پرداخت خواهد شد.

این مبالغ در راستای خرید دارایی های سرمایه ای و به منظور توسعه فعالیت های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

لباسکار صنعتی کسا