۱۸ آبان ۱۴۰۱ | 18:51
کد خبر : 109126

با توجه به برنامه‌ها و عملکرد بانک ایران زمین مشخص شد:

ایران زمین؛ بانکی برای تمام اقشار ایرانی با عملکردی مثبت در ورود فناوری‌ به عرصه بانکداری

اهداف و استراتژی های بانک ایران زمین در راستای حمایت و آموزش کارکنان در جهت مشتری‌مدار و رضایت مشتریان قرار داده شده و در این مسیر برنامه‌ها و طرح‌هایی را با توجه به فضای فناورمحور بودن جهان در عرصه مالی و اقتصاد بنیان گذاشته است.

به گزارش برداشت روز، بانک ایران زمین با هدف سرآمد و بر جسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان با روش های تعمیق روش های اسلامی در فردای بانکداری، ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی را در چشم انداز آینده خود تحقق پذیر می داند .

مدیرعامل بانک ایران زمین، معتقد است که سرمایه اصلی بانک ایران زمین روحیه تیمی همکاران در اجرای اهداف بانکداری دیجیتال است. به همین منظور بانک ایران زمین با هدف ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، روسای شعب را به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان قلمداد می‌کند.

استفاده از فناوری روز دنیا در بانکداری دیجیتال ایران زمین

بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.

با توجه به اینکه در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری حرف اول را می زند، بانک ایران زمین اهداف و استراتژی‌های خود و کارکنانش را بر این اصل استوار گردانیده که باید با ارائه خدمات دیجیتال با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنند.

در همین راستا بانک ایران زمین با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایران‌ زمین و مشارکت فعالانه و ارائه خدمات بانکی متنوع به فین تک‌ها و شرکت‌ های دانش‌ بنیان همواره در عرصه بانکداری نوین گام های موفقی برداشته است. با مراجعه مشتریان به سایت بانک ایران زمین و انتخاب گزینه بانکداری مدرن لیست پیوندهای این خدمات از جمله؛ اینترنت بانک، ثبت گروهی پایا، درگاه پرداخت اینترنتی، نرم افزار رمزساز ایران‌زمین، خدمات اینترنتی کارت، تلفنبانک، همراه بانک، پرداخت قبوض، خرید شارژ و…قابل مشاهده است.

عمده مزایای بانکداری نوین برای مشتریان عبارت راحتی فرآیندها، ریسک کمتر، بدون محدودیت زمانی است و برای بانک‌ها حذف کار‌های تکراری، گسترش صنعت بانکداری، صرفه جویی در مصرف کاغذ، مستند سازی، نظارت است.

حمایت‌های تسهیلاتی ایران زمین در قالب قانون حمایت از جوانی جمعیت

در کنار اقدامات انجام گرفته در بانک ایران زمین در حوزه فناوری که نشان از عملکرد مثبت این بانک در ورود تکنولوژی به فعالیت‌های مالی و بانکی در آن دارد، این بانک همواره درصدد اجرای برنامه‌های حمایتی و تسهیلاتی برای سطوح مختلف اقشار جامعه بوده و هست. امروزه فرزندآوری و افزایش جمعیت یکی از موضوعاتی است که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز قرار گرفته و مدام به این امر مهم تأکید دارند. برهمین اساس برای تحقق این مهم مسئولان مرتبط در این حوزه در تلاش هستند که با ارائه مشوق‌ها و تسهیلات مردم را به فرزندآوری تشویق کند. یکی از ارگان‌هایی که در این زمینه بیشتر به این موضوع بها داده بانک‌ها هستند.

بانک ایران زمین، با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جایی که از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

لباسکار صنعتی کسا