۱۷ آبان ۱۴۰۱ | 19:23
کد خبر : 109017

افزایش کیفیت محصولات و سودآوری پتروشیمی غدیر با رفع انحصار ۱۸ مورد از مواد اولیه و تجهیزات مهندسی

پتروشیمی غدیر با آینده نگری و برنامه ریزی دقیق، توانست با رفع انحصار ۱۸ مورد مهم از مواد اولیه و تجهیزات و همچنین با افزایش تولید مانع از ایجاد بحران در این شرکت شده و گام های مهمی در سودآوری شرکت بردارد.

به گزارش برداشت روز، حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر با تاکید بر برنامه دقیق در حوزه رفع انحصار ۱۸ مورد از تجهیزات شرکت بیان داشت: تعمیر تجهیزات شرکت با کمبود مواد اولیه شرکت را در آستانه توقیف قرار می داد. با برنامه ریزی و آینده نگری و اقدام جهادی صورت گرفت، شرکت با تامین تجهیزات خود ۱۸ انحصار تعمیر را خذف و در حال حاضر نیاز خود را به مواد اولیه مرتفع کرده است. این گام مهمی در راستای اقدامات پایدار در جهت سودآوری شرکت است.

مدیرعامل پتروشیمی غدیر افزایش کیفیت محصولات را نتیجه افزایش کیفیت تجهیزات دانست و گفت: در خصوص کیفیت محصول استفاده از تجهیزات روزانه به جای تجهیزات فرسوده و تفاوت در مواد شیمیایی و تغییر در سیستم های فنی و فرآیندی برج ها و ایجاد تغییرات در تامین مواد اولیه و آنچه که این روزها در بازار صادراتی و داخلی پتروشیمی غدیر مشاهده می کنید عملیات تولید این شرکت را با کیفیت متفاوت و بهینه تر از S65 ممتمایز کرده است.

صفاری در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات در حوزه تامین و تعمیر تجهیزات با تکیه بر توان‌ داخلی و بومی سازی قطعات حساس شرکت، با تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل و متخصصین پتروشیمی غدیر حاصل شد. این مهم نشان دهنده توجه به نیروی انسانی و افزایش اعتماد به مهندسین داخلی است که توانایی ساخت تجهیزاتی مشابه نمونه خارجی آن را دارند.

لباسکار صنعتی کسا