۱۷ آبان ۱۴۰۱ | 14:53
کد خبر : 108944

مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد:

کیفیت، تولید محصولات جدید و صادرات سه ماموریت جدید مگاموتور

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مگاموتور باید کیفیت، تولید محصولات جدید و صادرات را در اولویت 30 ساله دوم فعالیت خود قرار دهد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز به نقل از روابط عمومی مگاموتور، محمدعلی تیموری همزمان با ۳۰ امین سالروز تاسیس مگاموتور در مراسمی که به منظور تجلیل از اولین مدیرعامل و موسس مگاموتور صورت گرفت ضمن بیان این مطلب افزود: مگاموتور در ۳۰ ساله اول فعالیت خود اقدامات ارزشمندی را به جامعه صنعت خودروی کشور ارائه کرده و در آستانه ورود به ۳۰ ساله دوم با توجه به شرایط امروز نیازمند رویکردهای متنوع تر از منظر فعالیت و تولید محصولات جدید،کیفیت بالا با محوریت صادرات خود است.

 

او گفت: با توجه به برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده گروه خودروسازی سایپا، در سال گذشته هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان لوازم یدکی به بازار عرضه کرده است که این رقم در سال جاری به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان رسیده است و بنا داریم تا پایان سال ۱۴۰۱ این رقم را به بیش از ۸ هزار میلیارد تومان برسانیم.

 

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مگاموتور نیز با توجه به قابلیت ها و توانمندی های خود همچنین حمایت ها و سیاست گذاری های اتخاذ شده توسط دولت در عرصه توزیع لوازم یدکی، باید در ۳ سال آینده به رقم بالای سالی ۳۰ هزار میلیارد تومان دست یابد.

لباسکار صنعتی کسا