۰۸ آبان ۱۴۰۱ | 19:44
کد خبر : 108029

حضور قدرتمند گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه قطعات تهران

گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که از ۹ الی ۱۲ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز، در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود گروه خودرو سازی سایپا با ۶۹ شرکت زیر مجموعه و همکار حضور فعال دارد و توانمندی های این گروه در حوزه تولید قطعات خودرو را به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش ۱۸ شرکت قطعه ساز زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا ، ۲۰ شرکت زیر مجموعه و همکار شرکت مگاموتور و ۳۱ شرکت زیرمجموعه و همکار شرکت سازه گستر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

جوادمرادی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو به عنوان برگزار کننده هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از اختصاص بیش از ۷۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی جهت نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو خبر داد که برای اولین بار در این متراژ و مساحت جهت نمایشگاه قطعات برگزار می شود و به نوعی تمام فضای نمایشگاه بین المللی در این حوزه فعال شده است.

به گفته مرادی و با توجه به نام گذاری امسال به نام “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین”، در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات ، لوازم و مجموعه های خودرو تهران حضور شرکت های دانش بنیان چشمگیر است به نحوی که ۴۵ شرکت دانش بنیان بزرگ و فعال در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین ۶۰۰ شرکت داخلی و ۵۵ شرکت خارجی از ۱۱ کشور هلند، ایتالیا، آلمان، ترکیه، هند، چین، امارات، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی حاضر هستند.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از ۹ الی ۱۲ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد که گروه خودروسازی سایپا در سالن های ۱۰ و ۱۱ و شرکت های سازه گستر در سالن های ۸ و ۹ از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان در این نمایشگاه خواهند بود.

لباسکار صنعتی کسا