۰۴ آبان ۱۴۰۱ | 20:03
کد خبر : 107713

در راستای تحقق اتحاد استراتژیک دو خودروساز

حمل مشترک محصولات ایران خودرو و سایپا آغاز شد

شرکت ایسیکو به عنوان متولی حمل و نقل و لجستیک گروه صنعتی ایران‌خودرو، برای نخستین بار محصولات ایران‌خودرو و سایپا را به صورت مشترک از تهران به نمایندگی‌های مختلف سراسر کشور، حمل کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از ایکوپرس- در چارچوب تفاهم‌نامه‌ای که بین ایران‌خودرو و سایپا در زمینه حمل محصولات این دو خودروسازی بزرگ کشور به امضا رسیده، نخستین محموله مشترک از تهران به نمایندگی‌های شهرهای اردبیل، ارومیه و مشهد ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایسیکو، حسین محمدی مدیرعامل شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌خودرو (ایسیکو)، در حاشیه این رویداد گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته برای حمل بهتر و سریع‌تر محصولات تولیدی دو خودروساز بزرگ کشور، از ظرفیت‌های حمل و لجستیک هر دو شرکت به صورت مشترک، استفاده خواهد شد.
وی افزود: در کنار حمل خودرو، طرح های دیگری مانند حمل قطعات یدکی و بدنه برای سایت های تولیدی و نمایندگی های مجاز دو خودروساز نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل ایسیکو تاکید کرد: این طرح، مزایای متعددی مانند کاهش هزینه‌های حمل، افزایش سرعت تحویل و استفاده بهینه از ظرفیت‌های خالی ناوگان لجستیک را در بر دارد.
محمدی افزود: ایسیکو در حال حاضر محموله‌های سایپا یدک را نیز حمل می‌کند و با توجه به این‌که ناوگان لجستیک ایران‌خودرو ظرفیت و توان حمل جاده‌ای خیلی خوبی دارد، از امکانات لازم برای حمل خودروهای سایپا برخوردار است و در مقابل ایران‌خودرو هم افزون بر امکانات ریلی خود از ظرفیت‌های ناوگان ریلی سایپا برای حمل محصولاتش استفاده خواهد کرد.

لباسکار صنعتی کسا