۳۰ مهر ۱۴۰۱ | 18:53
کد خبر : 107195

تخفیف هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در قبوض برق مددجویان

سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون قبوض بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، رایگان شده است.

به گزارش برداشت روز، مصطفی رجبی مشهدی در گفت وگو با صدا و سیما افزود: از حدود ۳۱ میلیون مشترک خانگی برق، قبوض بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، رایگان شده است.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر، این افراد هم مصرف برق کمتر از الگوی تعیین شده داشته اند و هم شناسه قبض آن‌ها از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد تایید شده است. مبلغ قبوض این دسته از مشترکان، تاکنون حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان محاسبه شده، اما روی قبوض آن ها، عدد صفر درج شده است.

سخنگوی صنعت برق افزود: اگر مددجویان جدیدی باشند که بتوانند تاییدیه‌ای از کمیته امداد و سازمان بهزیستی به شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه خود ارائه کنند، شناسه قبضشان مورد تایید قرار می‌گیرد و در صورت رعایت الگوی مصرف، مشمول رایگان شدن قبوض می‌شوند.

وی افزود: ارتباطات بین دستگاهی نیز به خوبی انجام می‌شود؛ کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز سامانه‌هایی را راه اندازی کرده اند که مددجویان می‌توانند از آن طریق نیز ثبت نام کنند.

لباسکار صنعتی کسا